Hallo dames, Ik ben op zoek naar wat uitbreiding in mn kledingkast. Mijn favoriete merken zijn Desigual en Lady V, maar daar heb ik intussen al zoveel van dat het ook saai wordt Wie heeft er tips voor merken die ook net zo lekker vrolijk, kleurrijk en opvallend zijn als Desigual? (voor mn dochters koop ik vaak Carbone... Ik wou dat ze die ook in volwassen maten hadden )
filosophie - ik ga dadelijk bestellen hihi. Een medemoeder op school had er een rokje van. Ik twijfelde omdat ik het niet in het echt kon zien, maar nu zij hem had, ben ik gelijk overstag! We bestellen nu samen, scheelt weer verzendkosten , want zij wil er nog een rokje van nu ze weet hoe fijn ze zijn! En lekker betaalbaar nog (dat vind ik wat jammer aan desigual ).
Wat inderdaad al genoemd is King Louie. Maar ook bij Steps hebben ze heel veel leuke kleurrijke kleding.
Ik zweer ook bij Tante Betsy en King Loui! Verder nog - 4 funky flavours - danefea - blutsgeschwister - froy en dind Didi vind ik de laatste tijd wat minder, echt een beetje te "zweverig" naar mn smaak. Ik vind die frisse felle vintage looks leuker
Dank allemaal voor de tips!... Ik ga vanavond het intetnet eens afstruinen Didi vind ik over het algemeen inderdaad ook iets te "hippie", en King Louie vaak iets te tuttig. (Het is niet gauw goed he? ) Hoewel ik voor mn meiden Petit Louis wel weer heel leuk vind. De rest van de tips ga ik nog even bekijken.
Ik ben jaloers op jullie. Bij een ander vind ik kleurtjes en printjes zo leuk en bij mezelf echt verschrikkelijk. Hier altijd zwart, donkerblauw, wit, taupe en als ik gek doe dan ga ik voor poeder roze
Hahaha, dat heb ik nou altijd met rushes -leuk bij een ander, geen gezicht bij mezelf- en ook met sportieve rokjes met sneakers (al dan niet met panty) Ieder zn ding, zullen we maar zeggen
Ben blij dat je dat zegt de rokjes met sneaker look kan ik weer wel hebben (effen rokjes met witte of zwarte sneakers uiteraard )