oh wat blijft t lastig;o

Discussie in 'De lounge' gestart door prisje22, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    oke dames hier komt mijn verhaal
    ergens in december kwam me vriend zn broer langs uit leeuwarden'
    helemaal gezellig en best wel wat gedronken..
    nja allebij aangeschoten en ik loop de keuken in en hij zoent me ik had zoiets van ehm hallo k ben de vriendin van je broer
    njaa later in bed zei ik het gelijk tegen me vriend hij was blij dat ik het gelijk gezegd had ik kan niet liegen,, en zeker niet tegen hem ik ben stapel gek op hem:$
    maargoed... gisteren was hij dus ook hier en weer gelijk een hele klik tussen ons heel raar maar wij hebben iets met elkaar echt een klik
    hij heeft nu ook een vriendin
    en wederom had hij weer gedronken en ik bleef nuchter dus weer t zelfde liedje probeerde me te zoenen ik zo nee kan ik niet maken ik hou van daan en we zijn totaal elkaars type niet maar toch zit er een soort aantrekkingskracht tussen ons (niets gebeurd trouwens gister) ik moest het ff kwijt:)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Is dat niet gewoon omdat je samen iets hebt gedaan wat best leuk was en eigenlijk niet mocht? :)

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Haha oké.
    Maar werd je vriend niet boos op zijn broer dan?

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik geloof niet dat mijn vriend zijn broer nog binnen zou laten, maar goed.

Heb maar 1 advies en dat is het negeren. Ervan wegblijven.

5. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Fijne broer heeft je vriend. Gelukkig woont ie ver weg. Hier zou ie er overigens niet meer inkomen.
    En voor jou: sterk zijn. Bedenk dat verboden vruchten altijd het lekkerst lijken. Als je echt gek bent op je vriend, zet je niet alles op het spel voor een flirt met zijn broer.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou het kan best dat net die klik hebt met iemand, soms gebeurd je dat gewoon.
    Maar ik zou daar verder dus echt niks mee doen.
    En mijn vriend zou zijn broer (heeft ie niet, maar als) een flinke pak rammel gegeven hebben geloof ik.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Brr, moet er niet aan denken met m'n schoonbroer. Denk dat mijn man alle contact dan ook met hem zou verbreken.

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wow dat die broer er nog in mag komen! Ik vind dat als je Weet dat er geen klik is en hem toch uitnodigd je zelf voor de verleiding gaat. Snap dat niet. Je zegt dat je gek op je vriend bent en dan toch iemand uitnodigi waar je een klik mee Heb. Wat zegt je vriend daarvan?

9. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    me vriend is idd erg kwaad op hem geweest en ook wel ff goed de waarheid verteld ik ga er ook voor de rest er niet op in maar moest het ff kwijt haha ondanks dat er zo,n goeie klik is doe ik er toch niets mee ben hartstikke blij met me vriend en samen al veel ups en downs gehad en hij heeft nu ook een vriendin maja de drank he... maargoed der is nu niets gebeurd en ik zei ook ik hou vn je broer en daarmee klaaar:D

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mijn man zou zijn broer het huis uit hebben geslagen denk ik ;)
    Die was echt uit z'n plaat gegaan

Ik zou hem dan zelf de deur wijzen als je man het niet doet
    Wat denkt die gast wel niet

11. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Het feit dat hij de vriendin van zijn broer zoent zegt heel wat over zijn karakter. Wat een verschrikkelijk laffe tosti. Alleen daarom al zou ik gigantisch op hem af knappen. Lekker uit de buurt blijven, en helemaal met drank op.

12. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    nee me vriend nodigt hem uit we hebben t destijds uitgepraat ;) voorderest ontwijken we elkaar nu

13. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een raar verhaal. Ik begrijp het ook niet zo icm met je titel. Wat vind je zo lastig? Dat hij nu een vriendin heeft? Dat je een klik voelt met hem? Dat je je geen houding weet te geven na die zoen? Is er een gespannen sfeer?

Als het de klik is die je lastig vind zou ik vooral naar zijn minpunten kijken, en zoenen met de vriendin van je bloedeigen broer vind ik nogal een groot minpunt. Vind het wel wel een beetje het ultieme verraad en dat je broer aandoen.. Nee dan denk ik niet meteen wat een fijne vent...

Heel goed dat je eerlijk bent geweest trouwens! Dan staat het ook niet zo tussen jullie in.

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Maar stiekem vind je het ook wel spannend, krijg ik het idee? Of niet?

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hij heeft wel heeeeeel weinig respect voor zijn broer om tot 2x toe zijn vriendin te zoenen

Wat een klootzak zeg

Na voorval 1 heeft je vriend met hem gepraat, en hij flikt het de 2e keer gewoon weer

Bah, ik kots op dat soort mensen

16. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    heb hem net ff geapped dat t niet meer moet gebeuren ben er niet van gediend enzo hij zou t niet meer flikken dus ben benieuwd zie hem toch niet zo vaak 2x int jaar

17. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Wauw. Lekkere broer heb je dan.. Bah bah.

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Wat een respectloze zak!!
    Hij zoende de vriendin van zijn broer terwijl ze zwanger is.... jemig! Maar jij zoende hem ook terwijl je zwanger was dan?? Hmm blijft apart! Maar ik zou hem echt meteen de deur uitgooien!

19. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    in die tijd was k niet zwanger ben in maar zwanger geraakt en in mei kreeg ik een miskraam maar gisteren is er geen zoen voorgevallen alleen een klik weet je wel:)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk dat mijn man zijn broer voorlopig even niet wilde zien.. En al helemaal niet als ik er bij was...

Deel Deze Pagina