Zaterdag mag onze oudste zoon zijn schoentje zetten natuurlijk. Maar wat doen Sint er in? Ik wil geen snoep geven, maa liever een klein cadeautje. Maar wat? .....dus ik ben benieuwd wat jullie er in doen.
Bij ons gaan de speen in de schoen voor baby piet. Dus krijgt ze dit keer een groot cadeau. Een babypop wil ze graag. Onze dochter is trouwens drie. Schoen cadeautjes vind ik een klein pakje stempeltjes, klein kleurboekje, enz.
Hier wel gewoon snoepgoed. Mijn oudste twee geloven niet meer , jongste van 4 nog wel. Zijn allemaal blij met wat lekkers, zo vaak krijgen ze dat niet thuis.
Little People sint en piet poppetjes. Deze hadden we vorig jaar al gekocht maar niet gegeven. Ligt nog steeds in de kast.
Ik heb verschillende schoenkadootjes liggen... Ik weet het nog niet, ik denk het hello kitty memoryspel en chocoladecentjes, die vindt ze het leukst denk ik. Ik heb ook 2 setjes poppenkleertjes, een roze prinsessentasje en een kroon met stafje.
De oudste nagellak en de jongste een diertje van zoefzoef Ze krijgen nog 1x snoep erin en 1x de oudste een boekje vn loco en de jongste een gewoon boekje met woordjes leren
De oudste nagellak en de jongste een diertje van zoefzoef Ze krijgen nog 1x snoep erin en 1x de oudste een boekje vn loco en de jongste een gewoon boekje met woordjes leren
Little people Sint en Piet poppetjes. Tussen zaterdag en 5dec krijgt hij ook nog de little people Sinterklaas boot.