Schoolfeest middelbare... hoe naar huis?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Rosao, 3 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ligt wel heel erg aan waar je woont.
    Als hij bijvoorbeeld op een landweggetje moet fietsen zou ik heb absoluut op wachten. En daarvoor al locatie delen!

Als hij alleen door een winkelstraat moet fietsen bijvoorbeeld (waar het veel drukker is, cameras hangen etc) locatie delen en bellen!

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het probleem heeft zichzelf opgelost! 1 vriend wordt al gebracht en gehaald en de andere 2 willen na het schoolfeest nog blijven hangen. Dan zou hij dus niemand hebben om mee naar huis te fietsen. Heb aangegeven dat hij dan ook niet op de fiets naar huis mag. Ik ga hem dus ophalen (of laat mijn vriend dat doen :D )

Knuffelmonster, Kolibrie2, toch3 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Kan toch handsfree met oordoppen

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nog maar even de conclusie: er ging toch een groepje terug, dus we we hadden afgesproken dat hij uiterlijk kwart voor 12 naar huis zou gaan. Dat was ook afgesproken met zijn vrienden. Puntje bij paaltje wilden zijn vrienden nog langer "hangen", hadden ergens energiedrink verstopt en die gingen dus voor een post party. Wij niet blij natuurlijk. Uiteindelijk heeft zoon zijn vrienden kunnen overtuigen dat hij toch echt naar huis moest gaan en zijn ze om kwart over 12 gaan rijden. Half 1 was hij thuis.
    Het irritante is dat zoon dus ook niet zelf weg kon, want dan zou hij alleen moeten fietsen.

5. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou hem laten appen als die op het punt is waar die alleen verder moet.
    Dan weet je dat ie er aan komt en kan je desnoods via de app meekijken waar die is.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Dat heeft hij wel goed gedaan door toch samen te willen fietsen. Sommige kinderen fietsen dan toch maar alleen naar huis. Dan beter even wat langer blijven en toch samen naar huis komen.

Deel Deze Pagina