Helemaal mee eens hoor! Hier komt ie maandag. Ik weet eigenlijk nog niet wat ze aankrijgen, maar zeker geen heel speciale kleding.
Oh, de meiden zelf willen trouwens hetzelfde jurkje aan... Omg, ik vind dat altijd zo stom: kinderen met dezelfde kleding
Gewoon iets wat ze vaak draagt. Het liefste heeft ze een jurk aan, dus ik denk dat. Haren wat ze zelf wil. Voor mij hoeft dat opdirken niet en ze loopt er eigenlijk altijd wel leuk bij.
Ik vind dat mijn zoon er eigenlijk altijd leuk bijloopt ook altijd verzorgd en zijn haar in de gel enz. Dus ehm.. Gewoon zoals altijd?
Net iets netter als normaal, ze lopen er altijd wel netjes bij, maar dochter houdt erg van jurkjes, dus waarschijnlijk een leuk jurkje. Meestal heeft ze 2 staartjes, maar voor de schoolfoto wil ik het dan wel ingevlochten hebben. Net iets anders dan normaal, maar niet zó anders dat je haar niet herkend of zo.
As maandag komt hier de school foto graaf. Ze krijgt dan een setje aan wat ze nog maar 1x heeft gedragen en waar ze oom super trots op is. Ze heeft heel veel krullen dus wel ff natmaken en er haar olie in of staartjes als ze dat wil. Als het aan mij ligt haar haren gewoon los..ze heeft een soort annie kapsel. hihi. En dat maakt haar gewoon zoals ze is.
Ik zorg ervoor dat ze vrolijke kleuren hebben, maar wel kleuren die mooi bij hun gezicht en ogen past. Zeker geen zwart, grijs of wit, dat staat ontzettend bleek op foto's. Verder hadden meiden leuke jurkjes aan, netjes gekamd (maar zo gaan ze elke ochtend naar school haha), en de zoon had zijn lievelings fel roze polo aan