welke van deze 2 zou je kiezen en waarom? Hier de huizen: of Hello Kitty: Huis Groot - Thanks! Gr Naantje
Het duplo-huis. Omdat ik denk dat dit langer tot de verbeelding van kinderen zal blijven spreken, omdat het om "echte" figuurtjes gaat. Daarnaast is het hello kitty-huis echt meisjes-gerelateerd. Is dat wat je wil? Duplo is voor jongens en meisjes. Kan in de toekomst nog handig zijn. Daarnaast vind ik het duplo-huis gewoon erg leuk. Kende het nog niet.
het duplo huis kun je wassen, bij het hello kitty huis moet je zelf stickers plakken en die gaan er in de was af. Ik vind duplo veel sterker en beter hoewel deze nepper nog wel gaat qua stevigheid en het op elkaar passen. Wij hebben het duplo huis en dat is een groot succes. Ik zou zelf voor het duplo huis gaan en dan een setje met poppetjes van hello kitty erbij doen (in de kruidvatfolder deze week!).
Wij zijn echte legofielen, maar de hello-kitty-variant is erg stevig en doet weinig onder voor de echte duplo Als ik de beslissing moest nemen, zou meetellen hoeveel gewone duplo we al zouden hebben en of je wilt dat een volgend kindje, ook als dat een jongetje wordt, er ook mee moet kunnen spelen? Thirza heeft van ons een kleiner hello-kitty huis gehad, omdat we al een 50-literbak vol met duplo hebben staan van de twee kids van mijn man nog. Dit was voor ons een mooie meidenvariant en een leuke optie omdat gewone duplo niet zo vreselijk veel toegevoegde waarde heeft hier: daar komt ze al in om. Als we nog geen duplo zouden hebben gehad, zou ik ongetwijfeld voor het duplo-huis zijn gegaan!
ik sluit me aan bij Rozemarijke. In principe zou ik voor Duplo gaan, tenzij je daar al bakken van hebt staan.
Sjee, wat lastig zeg! Esmae is gek op hello kitty, dus zou ik dat kiezen. Ze is zowieso gek op dieren, ze speelt meer met de dieren uit haar little people collectie, dan met de poppetjes zelf. Ik ben wel heel benieuwd naar waarom je de vraag stelt en wat jou voor de keuze zet
Ik vind die van duplo ook erg leuk. Hier hebben we inmiddels de trein van Hello Kitty, erg leuk! Vindt het wel leuk om het typisch meisjesachtig te hebben en jongensspeelgoed komt er vanzelf wel als we ooit nog een jongentje mogen krijgen.
Dank voor de reactie's. De meeste van jullie bevestigde mijn voorkeur ook al. Idd het duplo huis. Maar ik vindt het hello kitty huis er ook leuk uit zien, ik wist alleen niet wat de kwaliteit daar van is. En hier worden alle stickers eraf gepeuterd. En dat vind ik dan ook weer zonde. Maar we hebben al een paar losse poppetjes van Hello Kitty dus die kunnen er dan idd bij! Ik ga voor de Duplo!
Dat huis van Duplo zag ik pas toen mijn dochtertje het huis van Hello Kitty al voor haar verjaardag had gekregen. En gelukkig is ze er helemaal gek mee maar het nadeel vind ik de losse stickers idd en ik moet zeggen dat als je bouwt met Duplo vast ook vast is en met de hello kitty blokjes gaat het na verloop van tijd soms toch los zitten. Het lijkt echt heel erg op Duplo hoor en zal ook wel lang mee gaan maar als ik dit huis had gezien was ik daarvoor gegaan.
Mijn dochter heeft met sinterklaas en kerstmis verschillende dozen duplo gekregen. Het huis, de boerderij en de zoo zijn hier favorieten. Ze speelt vooral met de dieren en de poppetjes, en van de blokken maakt ze torens, het huis op zich breekt ze af.