Toen onze dochter 2 werd, hebben we haar ingeschreven bij een school die ons aansprak! Nu is ze 3,5 en las ik per toeval dat de school over een half jaar gaat verbouwen. De school word dan opgesplitst. Een deel blijft in het huidige pand tijdens de verbouwing, een ander deel van de groepen gaat naar een andere locatie of in noodgebouwen ergens in de wijk. Kortom nog veel onduidelijkheid. Ook is er veel wisseling van directie en een teruglopend leerlingaantal. Ik twijfel nu heel erg om verder te kijken. Bijna alle kinderen uit de straat zitten op een andere school en zijn daar erg tevreden. Ik wil nu toch kijken of daar misschien nog een plekje is over een half jaar. Kijken kan natuurlijk geen kwaad, maar wil het mezelf ook niet moeilijk maken...
Gewoon gaan kijken, dan kun je daarna beslissen of je bij je keuze blijft of naar die andere school gaat. Klinkt eerlijk gezegd niet positief hoe het nu op die ene school gaat.
Gewoon op de school gaan kijken en praten. Misschien kan je zonder problemen nog veranderen of bevalt die school niet en wil je een andere