Vakantie in een lekker warm land, waar je op het strand kunt liggen, mooie wandelingen kunt maken, leuke dingen kunt doen (duiken, excursies, etc) en ook culturele dingen kunt bezoeken!
de onze is zon,zee en strand we zijn woensdag terug gekomen van 2 heerlijke weken in Egypte Liefs Roshi
heb 2 jaar geleden ook een supervakantie gehad in egypte. maar geniet er ook van om lekker naar marokko te gaan.daar een beetje strand liggen en familie bezoeken.
Combinatie van actief en lui. Ene dag lekker luieren op strand of bij zwembad, volgende dag een stad ofzo bezoeken of een stuk wandelen of de natuur in. En dan daarna weer een uitrust dagje. Ik ben geen type die hele dagen op haar kont kan liggen, dan slaat de verveling toe. Maar lekker afwisselen is dan wel ideaal. Dit jaar een erg vermoeiende vakantie gehad, we hebben 3.5 rondgetoerd door Canada, zo'n 5000km gereden, veel gezien en gedaan. Enorm vermoeiend, maar wel super de moeite waard. Pracht land!
vorig jaar oktober naar kenia geweest.in 1 woord geweldig. de eertse week vrij vermoeiend,elke dag om 6 uur op!ivm de safari maar daarna nog een week strandvakantie erachter aan geplakt en lekker geluierd.zulke combinaties vind ik super!
Ik heb gekozen voor zon, zee en strand. Maar ik hou ook wel van lekker iets actiefs doen, maar de zon moet er zeker bij aanwezig zijn. Onze huwelijksreis was in Tenrefe, 400 meter bij de oceaan vandaan stond ons hotel. We zijn een paar keer aan 't strand geweest dus, maar hebben ook veel dingen ondernomen. Iedere dag zon en minstens 25 graden, heerlijk klimaat. Dat is voor mij echt de mooiste vakantie die ik ooit gehad heb. Ik zou zo wel weer in 't vliegtuig willen stappen.