Schoolmoeders irritatie

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door kippiekip, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ik snap niet wat er hilarisch aan is..:(

    Theedoeken wassen en dat soort dingen wil ik best doen hoor. Speelgoed thuis afwassen ook. Maar ik ga niet lopen boenen op school.
     
  2. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat is het verschil tussen speelgoed op school afwassen of thuis? Je hoeft geen wc's schoon te maken, misschien wat kastjes en speelgoed.

    edit, en vind het hilarisch ja. Mijn man moet echt niet gaan zeggen dat hij het niet leuk vind dat ik wat schoonmaak op de school van ONS kind, zou dat echt flauwekul vinden.. voel me daar echt niet te goed voor.
     
  3. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    Het heeft niets te maken of ik het niet kan schelen, alleen als er moeders zijn die het kunnen en tijd voor hebben en dat met liefde doen voor kinderen begrijp ik niet waarom gelijk andere moeders "luie moeders" genoemd worden! Wie weet wat voor reden waarom ze niet doen of nouja het hoeft persee geen reden zijn!
    Ik doe 3 x per week vrijwillig werk voor verschillende dingen , het kan mij geen worst schelen als andere het niet doen of waarom niet?
     
  4. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    #384 masami, 3 jul 2012
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
    ...
     
  5. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Oke wist ik niet. Dan vind ik het niet erg om te doen. Ik dacht dat das dus wel verwacht werd. Dat je echt letterlijk alles schoon moet maken. Maar als het alleen speelgoed en paar kasten zijn dan is het een ander verhaal.

    Tsja, elke man is anders. Zoals ik al zei, ongeacht waar het is, hij zal het niet leuk vinden als ik dus schoonmaakwerk doe. Onder schoonmaakwerk versta ik dus trouwens wel wc's soppen, vloeren zuigen en dweilen, kasten afstoffen en afnemen enzovoort.
     
  6. SDonya

    SDonya Niet meer actief


    Pff, nou hier reageer ik dus maar niet verder op;)
     
  7. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    nee ik bedoelde dat er voor die hele week maar twee moeders zich hadden ingeschreven, buiten die ochtend dat wij hebben geholpen waren er voor de rest van de week geen andere moeders die op andere dagen even hielpen, zo bedoelde ik het ;) staat er misschien een beetje krom :)
     
  8. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83


    Wat maakt het nou uit of je schoonmaakwerk doet.. Mensen kinderen zeg ik kan niet door een computer scherm kijken maar ik krijg door deze zin echt het gevoel alsof je dus nooit schoonmaakt daar mensjes voor hebt. komt behoorlijk verwaand over moet ik zeggen..

    En als je man het niet leuk vind hoeft ook niet als je het zelf maar leuk vind :d

    ik zou maar al te graag mee helpen, Gezellig beppen met de andere moeders die schoonmaken en ondertussen weten dat het op de school van mn dochter lekker schoon is nou prima hoor :)
     
  9. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Thuis maak ik wel zelf schoon, ik heb het dus echt over schoonmaakWERK. Dus je krijgt betaalt om schoon te maken. Je hebt wel gelijk hoor met dat als je het zelf leuk vind dat het dan goed is maar je houdt ook rekening met elkaar. Ik kan ook banen opnoemen waarvan ik het niet leuk zou vinden als mijn man daar zou werken. Bijvoorbeeld achter de bar in een kroeg.

    Pff wat is er nou zo erg aan? Ik snap echt het probleem niet zo. Iedereen heeft toch zijn eigen ding van wat ze wel of niet leuk vinden?

    O, en ik ben absoluut niet verwaand hoor:)
     
  10. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb nergens luie moeders gezegd overigens hoor, maar over het algemeen is het dus helaas wel zo dat het grootste deel zegt er geen zin in te hebben, te druk te zijn of gewoon niet te kunnen en blijven er nog 1 of 2 moeders over die het dus alleen moeten oplossen. Uiteindelijk gaan al die kinderen toch naar die school en hebben met dat spul gespeeld, waarom moet dat dan altijd opgelost worden door dezelfde ouders?
     
  11. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mina klopt iedereen heeft zn eigen ding als je je verdere berichten leest word het anders omschreven maar die zin die ik zwart had gemaakt die kwam nogal heftig over haha
     
  12. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Ja vond ik ook, maar heb mijn bijdrage verwijderd door haar vervolg berichten.
    Komt heel anders over dan ineens
     
  13. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Nee, wc's enzo ga ik ook niet doen, daar zijn idd de schoonmakers voor, het gaat puur over het schoonmaken van de spullen in het lokaal, bijvoorbeeld het houten poppenhuis in de poppenhoek en de houten spellen in de kasten en dan de kasten zelf. Dat soort dingen dus.
     
  14. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    @ Spikkel19 en masami,Sorry misverstand haha:p

    @ Kippiekip, ja ik begreep dat al ja. Dat soort dingen wil ik best doen hoor.
     
  15. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    Nee ik weet, ik las het ergens ..
    Maarre waarom het zelfde ouders zijn, is mischien zij meer kunnen schelen ondanks zij dat ze het druk hebben toch tijd maken!
     
  16. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ik was de gene die sprak over luie moeders en daar blijf ik ook bij.

    Als jij lichamelijk gezond bent, je tijd hebt maar gewoon geen zin hebt om mee te helpen dan vind ik je een luie ouder, je verwacht namelijk als ouder wel dat alles op school tip top in orde is dus als er dan hulp ingeschakeld word bij de ouders en er zijn ouders die gewoon lachend nee zeggen omdat ze dr geen zin in hebben dan vind ik je lui en vind ik het jammer dat het altijd maar gedaan word door andere..goed voorbeeld voor je kind ;)
     
  17. emje

    emje Niet meer actief

    ik zou zelf niet meehelpen in de klas met poetsen omdat ik dat fysiek niet volhoud en waarschijnlijk alleen maar in de weg zit met me rolstoel. wel zou ik speelgoed en dergelijke mee naar huis willen nemen om schoon te maken.

    met schoolreisjes zal ik waarschijnlijk ook niet mee kunnen.
     
  18. masami

    masami Fanatiek lid

    27 jul 2011
    4.213
    769
    113
    Vrouw
    Ja idd, van mijn kant ook sorry ik had een beetje te voorbarig mijn reactie neer gezet.
     
  19. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    die lijst hangt ook bij mij aan de deur sinds donderdag... En er staan welgeteld 2 ouders op... Voor de komende 3 weken:(

    Er zijn wel wat meer ouders die iets mee willen nemen maar dat is nog lang niet de helft van alle spullen... Terwijl als er hoofdluis heerst iedereen staat te springen omdat ze niet willen dat hun kind het krijgt;)
     
  20. Yasminaa

    Yasminaa Bekend lid

    8 mei 2010
    717
    0
    0
    Tsja, je hebt van die ouders lachend of rot opmerking geven! Ik ga me dan ook niett al te goed voelen omdat ik help?
    Goed voorbeeld voor je kind ? Sorry kippiekip maar om zo opmerking te maken maakt jou ook niet zo beter
     

Deel Deze Pagina