Ooooh! Wat zielig!! Kon me dat zo goed voorstellen!! Vroeger was ik ook helemaal op tild door schoolreisjes!! En dan die teleurstelling als het niet door gaat.... Kan me helemaal in verplaatsen...
ik vind het ook sneu, die kleintjes verheugen zich erop, als je je dat al niet kunt bedenken als leraar, stel als leraal dan voor om (indien geen plan B) volgende week een dag iets leuks te doen om het goed te maken, weer of geen weer, iets indoor hoe moeilijk kan het zijn?
Tjonge wat een slechte voorbereiding zeg! Hier gaan ze vandaag en morgen op schoolreisje met de kleuters. Ze hadden 3 opties: - bij warm weer naar een spartelvijver - bij 'gewoon' weer naar de speeltuin - bij regenachtig weer naar een binnenspeeltuin. Goed voorbereid dus. Echt zielig voor die kleuters, hopelijk leren ze er van op school en regelen ze het volgend jaar beter!
Ik ga nu naar school toe. Samen met nog twee moeders gaan we bespreken om toch vanmiddag iets leuks te baan doen met de kindjes. Ik kan het niet laten om actie te ondernemen. De juf heeft opdracht van school gekregen maar wij niet Ik ga gauw
Conny.. Leuk dat je met wat andere moeders actie gaan onder nemen. Arme kids, wat moeten ze zich verdrietig gevoeld hebben.
ah wat sneu voor die kindjes, bij ons regende het ook op schoolreis maar de kids hoorde je niet hoor. Goed dat je toch gaat proberen wat te regelen!
och vind het zo zielig, krijg er gewoon buikpijn van. Dat zou hiet echt heeeeel rampzalig zijn. Met een autistische dochter. En idd wat ontzettend stom dat er geen plan B is! Vind het echt raar hoor. Maar wat goed van jou om idd nog iets te bedenken voor vanmiddag. Heb ja al iets bedacht? Ben benieuwd, veel plezier de kinderen en hun ouders zullen je dankbaar zijn.
wat sneu zeg voor de kinderen..... hoop dat jullie nog wat anders hebt kunnen regelen.. even een vraag... hebben jullie geen telefoonketen in die klas?? hadden ze van te voren kunnen afbellen.. was het misschien makkeliker op te lossen.. was zelf denk ik in zo'n geval zelf iets zelf gaan doen met zoon of dochter....
wááát? Echt be-la-che-lijk! ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen... het is hét uitje van het jaar, die zeg je toch niet af? Lijkt me dat er in Tilburg meer dan genoeg alternatiefs te verzinnen is.... en dat er bussen en alles gereserveerd waren? Dat het schoolreisje betaald is enz. Dat zouden ze bij mijn kinderen niet moeten pikken...
Sjongejonge wat enorm slecht geregeld zeg.. Echt heel erg zielig voor al die kinderen! Het weer is nu hartstikke rustig, en áls ze het af hadden willen lassen vanwege het weer hadden ze dat toch ook een paar dagen eerder kunnen verzinnen? Er was allang bekend dat het noodweer zou worden!
Wat een hoop negatieve reacties zeg! De school zal vast in het belang van de kinderen handelen hoor. Ze zullen vast hun best doen om toch iets leuks voor de kinderen te regelen.
Als 'juf' snap ik wel dat de school ervoor heeft gekozen om de geplande schoolreis niet door te laten gaan. Hier heeft het vanmorgen ook nog flink geonweerd. En om dan de verantwoordelijkheid te hebben in de onweer met je klas in de Loonse en Drunense Duinen te lopen? Nee, dank je... En nee, een school heeft over het algemeen geen plan B klaar liggen. Je gaat er eigenlijk gewoon vanuit dat zich zo'n situatie niet voordoet. Met 'gewoon' wat regen, ga je ook gewoon op stap... Nu gingen de kinderen op school spelletjes doen? Voor ons lijkt dat niet zo speciaal, maar vaak vinden kinderen dit wel geweldig. Al zal er natuurlijk best teleurstelling zijn! Maar ik ben het er wel mee eens: als school zijnde, moet je wel je best doen om alsnog de kinderen een hele leuke dag te bezorgen, liefst samen met de ouders die toch al mee zouden gaan. Ik ben wel benieuwd hoe ze het uiteindelijk oplossen!
Die arme kleintjes Mijn zoontje is afgelopen vrijdag op schooolreisje geweest Afgelopen maandag zat er al een briefje in zijn rugzakje dat er binnen activiteiten georganiseerd werden ( op de locatie waar ze toch heen zouden gaan ) als het weer niet mee zou werken Wie kan in NL ( of in ons geval B ) nou verwachten dat het in juni zeker mooi en zonnig weer is !!! Ik weet hoe enthousiast mijn kleine man was voor het uitstapje ...
ik vind het een slechte zaak dat een school geen plan b heeft klaar liggen. zeker met die noodweer wat al dagen eerder voorspeld was. met de sportdag hebben jullie dan zeker ook niets achter de hand?