Hallo iedereen, Morgen is een vriendinnetje van me jarig en ze heeft aan mij gevraagd of ik een aantal leuke haarelastieken voor haar wil kopen. Ze wil geen dunne elastieken maar van die dikkere 'wokkels' (vaak van velours etc) maar ik kan die dingen dus nergens vinden! Bij de Etos en Kruidvat hebben ze ze wel in het zwart maar dat was het dan ook, iemand tips waar je ze in verschillende kleuren kunt halen? Dank jullie wel alvast!!
de mark!! hier bij ons in de stad staat altijd een kraam die haar dingen verkoopt en sierraden. en ik weet dat de c%a ze ook een tijd verkocht. v&d ook.
Heel stom, maar kijk eens bij de apotheek... Ik was daar vandaag en zag tot mijn verbazing een heel rek vol met haarspulletjes...
bij de action! hb er pas nog een paar opgehaald voor mijn dochters... je hebt ze in allerlei kleuren en zijn ook maar 45 cent per stuk.....
De action, Bijou Brigitte (als die in de buurt zit), wibra, zeeman of bij winkels als euroland en zo. Ergens moeten ze toch meerdere kleuren hebben