Hoe goed of slecht zijn deze pakjes drinken voor een peuter? Iemand ervaring mee? Of verstand van? Het lijkt mij wel hartstikke gezond. Maar dat kan ik natuurlijk helemaal verkeerd hebben.
Zitten er zoetstoffen in? Dan zou ik het persoonlijk niet geven. Ik las gister dit over zoetstoffen: Megsanity.com | Is Your Sweetener Messing With Your Brain? The Link Between Aspartame and Depression en nu ben ik helemaal overtuigd dat ik ze niet wil eten of aan mijn zoon wil geven.
Ingrediënten Ingrediënten: Magere yoghurt, vloeibare melkbestanddelen, 5,5% vruchtensap (appel, 0,5% aardbei, aroniabes, 0,5% framboos), gemodificeerd maïszetmeel, stabilisator: pectine, aroma, zoetstof: sucralose. Staat wel zoetstof bij ja.
Dan zou ik zelf iets anders zoeken. Genoeg wat natuurlijkere dingen te koop. En voor een kind wat normaal op gewicht is, is een beetje suiker echt niet erg hoor.
Ik geef zulke producten niet aan onze dochter en gebruik zelf ook geen light producten. Maar dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Dochter vindt de ijsthee van Dille en Kamille momenteel erg lekker.
Yoghurt, melk en diksap. Dat zijn echt de hoofdbestanddelen van al die melkdrankjes, behalve de toevoegingen.
Tuurlijk niet zit zoetstof in. Van optim is alleen "optimel puur" gezond Yogurt en sap samen. Ik geef persoonlijk nooit iets met zoetstof, suiker, maiszetmeel en andere toevoegingen