Ik ben een paar jaar geleden met groep 1 en 2 naar duinrell geweest. De kinderen vonden de ballenbak het leukste. Ik vond het niet echt een kleuteruitje. Gelukkig gaan de kleuters dus niet meer bij ons.
Hier gaan ze naar Drievliet en ik vind het ook niks moet ik zeggen Maar goed die van mij durft ook nergens in. Dochter van een vriendin vind het geweldig, maar die houdt ook echt van attracties.
Hoezo een suf uitje? Echt je moet eens weten hoeveel kinderen amper een uitje hebben. Voor het grootste gros van de kinderen is de dierentuin een geweldig uitje.
Die van mij zit in gr 3 maar Duinrel heb je nog best wat leuke dingen voor kinderen niet niet veel durven. In Drievliet niet..
Mee eens. Ik vind het ook redelijk verwend om de dierentuin maar als saai te bestempelen, omdat ze er al zo vaak zijn geweest. Als dat zo was, dan zou niemand een abonnement hebben, toch?
Hoe vaak gaan jullie naar de dierentuin dat je 't zo afgezaagd vindt dan? Mijn dochter vindt naar de kinderboerderij waar we ieder weekend te vinden zijn al ontzettend gaaf als uitje met de klas. Toch echt heeel anders als je met 60 kleuters en juffen gaat!