Verkouden , moe slecht praten

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door irisnaomi, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. graag jullie advies want aan de huisarts hebben we weinig krijgen steeds maar een neuspray ben er even goed klaar mee..

Ons meisje nu bijna 5 jaar is zoals ik me kan herinneren en vooral vanaf dat mensen het zeiden al verkouden vanaf dat ze op de psz zat 2.3 jaar ..

We zijn al geregeld naar de huisarts geweest maar steeds maar een neuspray en dat helpt voor even maar als je stopt ermee kan je er op wachten is het er zo weer ..

Waar heeft ze last van .. Nou vooral continue verkouden , moe , slecht praten , en minimaal dan kwijlen , en verder slaapt ze met open mond ..

Ik zit zelf steeds te denken aan amandelen nu heeft ons ha een ppos terug dus ook gekeken en ze waren wel iest groot maar lang niet te groot ..
    En kregen we dus de neuspray meee ..

Maar nu weer enkele maandjes verder en weet ik veel hoeveel zakdoekjes verder ze blijft gewoon verkouden moe enzo ..

wat denken jullie >.

Zit ook al te denken om een briefje te vragen via de juf om dan zo eventuele doorverwijzing te kunnen krijgen ...
    Omdat ze op school dus ook verkouden , moe enzo is

herkent iemand dit de symptomen met iets ??

2. Sterretjes82

Sterretjes82 Actief lid

7 jun 2009
    482
    0
    16
    Mijn dochter heeft dezelfde klachten gehad en is vorig jaar geholpen aan haar keel en neusamandelen. Sindsdien praat ze beter en is ze minder verkouden. Daarvoor was ze zeker wel om de twee maanden verkouden en nu 2 keer per jaar of zo. Het kwijlen is ook gestopt.

Als ik jou verhaal zo lees dan lijkt het heel veel op de klachten die mijn dochter ook had. Ik ben blij dat ze vorig jaar is geholpen want ze is echt vooruit gegaan.
    Ik heb toen aan de ha om een doorverwijzing gevraagd en dat was toen geen probleem.

Succes

3. thanks meis voor je ervaring te delen ..

Hier doet onze arts zo moelijk terwijl die weet dat ze al zo lang verkouden is enzo ..

hopelijk krijgen we ook eens een verwijzing want dit schiet gewoon echt niet op en hoor om me heen steeds van amandelen eruit omdat verkouden enzo enzo en wij zitten maar steeds aan te klooien

Deel Deze Pagina