Kinderfeestje..

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Indiana, 3 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.179
    1.363
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dochter word eind van de maand 7 en twijfel over hoe haar feestje vorm te gaan geven.
    Ze heeft een klas waarbij er best wat extra kindjes bij gekomen zijn, ergens lijkt het me leuk om alle meiden uit te nodigen, verwacht dat ik dan (met evt afzeggingen) op zo'n 15 meisjes uit zal komen. Lijkt me leuk voor de meiden zodat ze elkaar ook allemaal wat beter leren kennen, maar goed wat ga je doen dan...

Aan de andere kant vind ik het ook een beetje gekkenwerk om zoveel gelijk te hebben en daar wat voor te verzinnen :rolleyes:

Wat zouden jullie doen/ hoe doen jullie dat? Ze heeft nu wel wat vriendinnetjes waar ze vast mee speelt, dus gewoon bij die laten of wat uitgebreider...

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik moet er niet aan denken alle meisjes uit te nodigen en zou dus gewoon net als normaal een stuk of 6 a 7 uit laten nodigen. Ze gaat ook niet meet alle meiden om buiten de klas, dus zou haar er niet eens blij mee maken.

Indiana vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik zou het niet doen, lekker gewoon haar eigen vriendinnetjes kiezen.
    Het groepsvormen van de klas doen ze maar gewoon lekker op school. En je mist dan nog steeds alle jongens.

Indiana vindt dit leuk.
  4. RLSD

RLSD Niet meer actief

Heb je het al met je dochter besproken? Hoe denkt zij erover en wat voor kinderfeestje heeft ze zelf in gedachten?

Hier laten we het altijd bij de kinderen zelf; wat voor activiteit willen ze graag en wat is dan handig qua aantal kinderen.

Indiana vindt dit leuk.
  5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    Ik laat de keuze bij de kinderen zelf. Doe ook niet aan 'terug uitnodigen': omdat je op het feestje van de één bent geweest, je die ook moet uitnodigen voor je eigen feestje.
    Bij beide kinderen is er inmiddels een aardig vast groepje.

Indiana vindt dit leuk.
  6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Wat wil je gaan doen? 15 meiden vind ik persoonlijk veel te teveel
    Maar als je dochter het leuk vind en jullie ook en het kan met hetgeen wat jullie gaan doen dan zou ik zeggen lekker allemaal uitnodigen

Indiana vindt dit leuk.
  7. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.878
    6.405
    113
    Ik laat de uitnodigingen bij de kinderen, maar 15 vind ik echt veel te veel. Hier 3-6 genodigden. Oudste vindt 3 echt genoeg, jongste wisselt een beetje.

Indiana vindt dit leuk.
  8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ligt er ook maar net aan wat je wil doen.

Een vriendin had een gymzaaltje kunnen huren voor 8 kinderen. Daar kun je ook 15 man in kwijt.

Weet alleen niet of je voldoende plek thuis hebt.

Anders gewoon een klein groepje.

Indiana vindt dit leuk.
  9. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.179
    1.363
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nogmaals overlegd, het maakte haar allemaal niet echt veel uit... Dus houden het gewoon lekker bij het vaste groepje :thumup:

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.656
    113
    O gelukkig, wilde net reageren dat ik 8 stuks had en dat was druk zat. Ook weinig aandacht voor elkaar was het veel te druk voor.

Indiana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina