Zoon heeft ook een eastpack. Hij heeft 3 boeken en wat werkboeken. Rest is online en de laptop is van school en blijft daar ook. Heel verschil met wat ik vroeger moest meeslepen
Ik vind m wel mooi, maar ik weet niet of die 5 liter nou het verschil gaat maken. Ik denk dat we van het weekend even in een stenen tassenwinkel moeten gaan speuren.
Easpak pinzip is 38liter. Eastpak Tutor 39 liter. Eastpak ultimate 42 liter. .... https://www.travelbags.be/rugzakken/40-liter/
https://www.bol.com/nl/nl/p/eastpak-ultimate-rugzak-42-liter-triple-denim/9200000101076670/?bltgh=uOsVntg9s8dUVC2emypKZw.2_18.23.ProductImage Hier kan veel meer in. Probleem is echter dat hij diep is. Waardoor het gewicht nog meer aan de rug hangt.
Als je in een stenen winkel gaat kijken, pas eens een Dakine, die zijn er in heel veel maten zitten echt fijn. Oudste heeft in de winkel Eastpack en Dakine gepast, maar die eerste viel echt direct af. Dakine zat veel lekkerder.
@Roozjuh zijn reactie: ja boeiend, met dat ijzertje (binddraad) blijft hij ook dicht en kunnen ze niet zo snel iets jatten. Oke jongen, prima. Was maar een idee hoor
Hier is de rugtas ook nu een week in gebruik (Dakine 25 of 28L, weet even niet meer). Hij is er erg blij mee, maar met laptop vind ik hem al best snel vol. Hij heeft geen boeken, maar wat een pakezel moeten kinderen zijn die én een laptop én boeken hebben. Hij zei dat het aantal Eastpacks meeviel. Ik dacht dat iedereen zo'n tas zou hebben.
Hier ook een Dakine 28L, die met apart laptopvak aan de rugzijde. Hoor dochter er niet over dat het niet past, wel dat ze het zwaar vindt En ja, is ook zwaar. Maar in verhouding hoeft zij veel minder boeken mee te nemen dan ik vroeger zelf moest. Die tas was destijds minstens zo zwaar
Mijn oudste dochter heeft ook een Dakine. Fijne tas met al die vakjes. De Campus 25 liter was wel aan de krappe kant op sommige dagen met laptop en veel boeken. Nu heeft ze een iets ruimere Dakine. Mijn jongste dochter is klein en licht. Ze gaat nu naar groep 7 en als ik haar groeilijntjes doortrek zal ze 1,48 en 33 kilo zijn als ze naar de middelbare gaat. Ik zie haar dan echt niet met zo’n zware tas sjouwen