Wat dragen jullie pubers als tussenjas. Natuurlijk mag onze dochter zelf kiezen, maar ze heeft geen idee eigenlijk. De meeste vriendinnen hebben van die geruite oversized jassen en die vind ze zelf vreselijk. (Jammer, want ik vind ze best leuk)
dit soort jassen als hierboven heb je ook van het merkje napapiri (die hebben dat modelletje trui/jas “bedacht”) alleen dan staat de merknaam er groot op. Ik zie hier heel veel meiden in dit soort tussenjasjes in alle kleuren die je kan bedenken. Bekijk bijlage 733443 Bekijk bijlage 733444
Als je dochter dat laatste modelletje leuk vind zou ik echt een dagje naar Batavia stad naar de air force winkel gaan. Daar kosten die jasjes de helft van wat ze in de winkel kosten (geloof daar €60) en hebben ze alle kleuren en maten echt ruim op voorraad in zowel kinder als dames maten. Misschien dat je dochter er al een dames xxs van past?
Hier dragen de 2 oudsten nog steeds een soft Shell jas. We doen alles lopend of fietsend dus ze vinden het fijn dat hun tussenjas ook waterdicht is
Dochter heeft er idd ook 1, ideaal op de fiets. Want vaak is een jas te warm als je aan het fietsen bent, dochter is nogal warmbloedig. Dus zolang het geen -10:is draagt ze deze ipv een winterjas.
Is de airforce winkrl daar de moeite? Dochter wil een andere airforce winterjas maar vraag me af of ik daar ga slagen. Is best stukkie rijden voor ons. Hier idd de dunner puffer jasjes van airforce en parajumper. (Die laatste vind ik idioot duur maar heeft ze van opa gekregen) en wat leren jasjes.
Dochter heeft net een tussenjas gekocht van only voor een tientje haha. Koukleum, dus draagt hem toch maar eben en staat erg leuk
Je daar hebben ze ook een mega voorraad van, alleen minder kleur keuze dan die tussenjasjes maar denk dat dat gewoon qua collectie zo is.
ja ik ben echt fan van die winkel juist omdat ze zo gigantisch veel keuze en voorraad hebben en bijna alles voor de helft van de winkelprijs hebben hangen.
vind ik nog een hoop geld hoor! De duurste jas die ik bij de airforce in Batavia heb gekocht was voor dochter ooit €90 (winter parka) die van zoon en man waren zelfs maar €75. Die wilden beiden een leger groene en donker blauwe voor erbij omdat ze beiden al een zware “dure” jas hadden. Zoon wilde het liefste ook een donker blauwe en leger groene van stone island/Moncler of parajumpers maar 1 dure jas per jaar vind ik meer dan genoeg!