Schooltassen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door SDonya, 11 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik heb haar even zelf na laten denken over de opties. Alleen aangegeven dat ze niet zomaar een tas van 45 euro krijgt. Dat ze dan moet wachten tot jaar verjaardag in oktober. Toen kwam ze hier zelf mee.

Marchella, suus1983 en Fristi2012 vinden dit leuk.
  2. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Goede keus!! Ik heb gister die blauwe (die uit de sale) gekocht voor mijn dochter. Komt morgen binnen. Ben benieuwd!

tuc vindt dit leuk.
  3. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113

Dametje heeft hem zelf uitgekozen. Haar andere rugzakje had gaten en was echt heel smerig geworden in een jaar tijd.

Marchella en tuc vinden dit leuk.
  4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hij is besteld en komt vandaag binnen:|

KleineLai en tuc vinden dit leuk.
  5. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.321
    28.503
    113
    super leuk!!

Biny vindt dit leuk.
  6. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    hier leven hun ''extra gekregen rugzakken omdat de oude van 20,- stuk gingen van de" action na 1,5 jaar nog steeds. Gooi ze regelmatig in de wasmachine. dus als deze stuk zijn haal ik er gewoon weer 2 van de action, ze vinden ze nog steeds leuk. Dochter heel kleurig met stippen en zoon zwart/grijs/ wit legerpatroon. dus mocht je een rugzak erbij willen vind ik het zeker een aanrader.

Athina vindt dit leuk.
  7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Voor de kleuterschool tassel van Skip hop, erg leuk.

Nu voor het eerste leerjaar op zoek naar een grotere, stevige boekentas.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Kan die blauwe met stippen in de wasmachine?

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.203
    10.813
    113
    Dochter heeft vorig jaar een zebra gekregen. De eerste tas die werd geleverd, miste al een applicatie aan de rits. Deze ruilden we in voor eentje die wel compleet was, na een week lag de strik los. Schoonmoeder heeft deze gerepareerd. De applicaties aan de ritsen lagen er van deze na een paar maanden af. De tas zelf is mooi gebleven afgezien van wat er aan de binnenkant gebeurt als daar niet goed afgesloten fruitbakjes en bekers in teruggestort worden, bin voorkeur samen met knutsels met verf of gekleurd papier :rolleyes: maar dat ligt niet aan het merk.
    Een handwas sopje is niet genoeg, wasmachine heb ik nog niet gedurfd.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.375
    36.242
    113
    Oei nooit geprobeerd, durf ik niet te zeggen..zal als ze thuis is even kijken wat op het label staat.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik heb deze voor m'n dochter. Geweldig ding! Mooi formaat voor groep 1 en 2. Ze gaat nu naar groep 3 en ze gebruikt 'm nog elke dag

Bijgevoegde bestanden:

Marchella vindt dit leuk.
  12. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Wat een prijzen voor schooltassen. Ik heb dat er gewoon niet voor over. Hier hebben de 2 oudsten tassen die ik ooit hij de Vomar heb gehaald. Gewoon simpele, maar mooie tassen. De jongste is van de tassen met opdruk, Lief!, Minnie, My little pony...

13. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik heb die tas gister binnen gekregen en voelt erg degelijk. De rits ook.
    Dochter was helemaal blij!

nelta vindt dit leuk.
  14. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik heb ze hem laten zien en hij wil die met monstertrucks. Heeft hij het nu al 4 dagen over.:D

Hij twijfelde over de monsters maar dat vond hij eng voor de kindjes in zijn klas :roflmao: Weer een stapje naar zijn begin op de basisschool :oops:

Athina, Marchella en suus1983 vinden dit leuk.
  15. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Mwah ik geef voor mezelf ook zo 150-250 uit voor een goede tas en had vroeger ook een Eastpak (o.i.d) dus dan vind ik een keer 40 euro prima. Ga ik niet elk jaar doen :DHier tot nu ook tassen van 10 eu van Kruidvat maar ik merk het toch vaak aan kwaliteit ofzo. Wel leuke opdrukken etc maar toch vaak dat banden scheef hangen of rits stuk gaat.. Hij wordt nu 4 dus ik vind het wel mooi voor de start :roflmao:

Tuttebella en suus1983 vinden dit leuk.
  16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik vond het belangrijk bij de rugtas dat de drinkbeker rechtop in de tas kan ivm lekken. Bij de tassen van mijn kids zitten aan de zijkant van die netjes(vakjes) waar de fles stevig in vast geklemd zit. Soms hebben ze hun beker niet volledig leeg en als ze 'm dan niet goed hebben dicht gedaan dan lekt ie door de hele tas. Met deze rugtassen nooit last van, ideaal. Beide tassen die ik voor ze heb waren €30,-

Hopsatee vindt dit leuk.
  17. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    40 euro is al veel geld voor een schooltas? Dan zal ik nog maar eens nadenken over die Kipling waar mijn dochter wild van is.

Eerste leerjaar komt eraan, maar ik ben nog een beetje clueless: waar let ik op? Die tassen van Zebra die ik hiervoor zag passeren, lijken me echt te klein voor wat hier nodig is (A4 map, leesboek, agenda, drinkbus, boterhammendoos, koekdoos en fruitdoos). Maar doe ik dan beter een stevige rugzak, of zo'n oldskool schooltas?

Hopsatee vindt dit leuk.
  18. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
  19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Maar denk je dat hij te wassen is? Dochter draait nog wel eens de dop niet goed terug.

20. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Ik heb op het etiket gekeken en stond op dat die niet in de wasmachine mag.
    Het is geen stoffen tas, maar meer van materiaal wat je zo even afsopt. Hoe leg je dat uit? :)

Er zitten twee vakken in waar de drinkbekers in kunnen. Dat vind ik erg handig!

Deel Deze Pagina