Hier is het op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30-14.30. Op vrijdagmiddag zijn de kleuters nog vrij en dus om 12.00 uit. Op woensdag is iedereen om 12.15 uit. Ik vind het een prima rooster zo. Het eerste jaar dat onze zoon op school zat was er nog geen continue rooster en moest ik 3x per week tussen de middag heen en weer, vond dat zo'n gedoe en haasten.
Ja, wij hebben er nu inderdaad nog profijt van, omdat de jongste nog niet naar school gaat en als Pepijn over 2 jaar in groep 3 zit, dan idd 1 op 1 tijd met O.
Ik weet niet wat ‘eerder uit’ is voor de school waar TS over schrijft, maar het gaat over de school van de oudste, die nu om 14.00u uit is. Jouw kinderen zijn later uit, en beginnen eerder, waardoor ze per dag extra tijd maken en daardoor kunnen ze dus een extra middag vrij zijn. Ook daar kan en en en niet.
Ik heb al zoveel wisselingen meegemaakt... Mijn zoon heeft ook veel verschillende scholen gezeten, mijn oudste dochter is ook van school moeten wisselen en de verschillende scholen hebben ook hun tijden veranderd. Sommige jaren 'matchen' de scholen, sommige jaren is het in bochten wringen. Ieder schooljaar puzzelen we opnieuw. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor toekomst. Momenteel zijn schooltijden: - zoon (VSO) 8:45-14:30 uur iedere dag, komt met taxi en staat om 15:15 voor de deur. - oudste dochter 8:30-15:15 uur, woensdag tot 12:15 uur. Gelukkig kan zij zelf fietsen. - jongste dochter 8:30-15:15 uur, woensdag tot 12:15 uur, vrijdag tot 12:00 uur. Op dit moment moeten man en ik de taak dus verdelen, hij is thuis om zoon op te vangen, ik sta dan op hetzelfde moment op schoolplein van jongste. (zucht)