Welke buggy voor peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door one of kind, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

Welke buggy hebben jullie voor jullie peuter?
    Ik heb nu een zapp en ben er erg tevreden over alleen kan hij niet in de ligstand dat is wel jammer.
    En als je er iets aanhangt valt hij idd snel om.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen;)

2. adi

adi Niet meer actief

Geen? :)

Wij hebben de kinderwagens verkocht toen kinderen 2,5 jaar waren. Sindsdien kunnen ze prima lopen. ( behalve bij een dagje efteling of zo, maar daar kun je ook van die karretjes huren)

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij hebben ook de zapp al hoewel we die nu niet meer echt gebruiken want ze loopt eigenlijk alles, maar hij ligt standaard in de auto voor bijvoorbeeld een dagje dierentuin of zo.

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik had de nuna pepp al voordat hij 1 was, maargoed daar zit de jongste nu in...vanaf 2 jaar heeft hij een loopfiets, en dan gaat ie overal makkelijk en snel mee...
    ik doe wel veel lopend, en had daarom ook een duowagen, waar hij nog steeds wel gebruik van maakt, als hij moe wordt ofzo...maargoed dan heb ik ook geen loopfiets bij me ...
    HIj is nu 3 en ik vind dat hij nu wel gewoon kan lopen...doe ook nu meer op de fiets enz...en dan valt het voor hem ook weer mee..
    Voor zn verjaardag heeft ie ook een echte fiets gehad, dus nu is dat Het ding

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahah soms vind ik het toch wel makkelijk hem daarin te zetten aangezien hij soms zo enthousiast is ( zoals bij de efteling idd) en soms ook om hem ff tot rust te laten komen.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bij mijn dochter hadden we een Koelstra die helemaal plat kon...ideaal. Ze heeft er echt lang in gezeten...tot zeker 3,5 wel

Onze jongste zat met jaar niet meer in een buggy en zit nu af en toe weleens in de fietskar als hij echt geen zin heeft om te lopen...maar meestal loopt ie gewoon.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S vind het ook echt nog wel eens prettig om er in te zitten.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben de mutsy spider gekocht voor onze toen 3-jarige dochter toen we naar disneyland gingen (via marktplaats gekocht).

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn zoontje van net 3 zit ook nog vaak in de duowagen hoor. Hij kan nogal treuzelen en heb geen rijbewijs dus moet weleens flinke afstanden lopen. Ik heb dan geen tijd en zin om altijd langdradig te moeten doen.

10. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Geen. We zijn in maart voor ze 3 jaar werd nog een weekje naar Barcelona geweest, toen hebben we de buggy nog gebruikt en sinds we terug zijn staat hij in de kelder ;)

11. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Koelstra Simba. Die kan helemaal plat. Maar hij kiept wel om als je er veel tassen aan hangt.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zapp extra ;) die kun je wel op ligstand zetten

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loopfiets ;)

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hadden de koelstra maar eigenlijk niet meer ingezeten sinds ze kon lopen, lopen is veel interessanter!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Na 2, 5 jaar hebben wij de buggy bijna niet meer gebruikt.

16. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    We hebben een maclaren voor noodgevallen maar verder gaat hij maar lekker lopen. Ik wil hem ook nog weleens tillen, zo hoef ik nooit naar de fitness maar heb biceps waar mijn vriend jaloers op is :D

17. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Maxi cosi mila

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Nuna Pepp.
    Ik ben er heel tevreden over, kan klein opgevouwen worden, dus ideaal voor een dagje pretpark.
    Al wordt de buggy nu niet veel meer gebruikt, aangezien dochter altijd wil lopen.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier hebben we een simpele paraplubuggy waar de jongste in zit maar waar de oudste ook nog wel inpast als de jongste even wil lopen. Hij kan niet in ligstand ofzo, maar ik zie ook niet gebeuren dat ze er nog in gaan slapen ;)

20. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    De Nuna Pepp gaat tot 20 kilo geloof ik, dat is meer dan de meeste buggy's.

Als ik mijn oudste dochter erin zet loopt de Nuna even soepel als met de jongste erin.

Deel Deze Pagina