Schoon genoeg SBS6

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chocolat, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het nu al zonde van de moeite. Ze gaan straks dat hele huis aanpakken maar met zoveel honden is het toch binnen 1 week weer net zo vies?!

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Het zijn wel twee uitersten van elkaar hè? De één heeft een heel goor huis met 22 poedels. De ander maakt 40 keer per dag een sopje. Dat is toch ook niet normaal?

Wat smerig zeg, die honden die plassen en poepen in huis. En op haar kussen. :$ Dat is toch geen leven zo? Ik vind het ook wel beter als er honden weg gaan. Maar ja, het zijn haar kindjes hè?

3. Logan

Logan Niet meer actief

Dat hele huis zit onder de uitwerpselen. O my wat moet dat stinken ;)

4. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Ik vind het zo grappig dat die dochter in het begin zei dat ze niet vindt dat een huis naar hond mag ruiken en ervan ovrtuigt was dat haar huis niet stinkt.....😜

5. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Omg :$
    Ik ga al bijna over mijn nek door alleen te kijken.
    Wat ongelooflijk smerig.

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier moet gewoon iemand ingrijpen.. Dat arme omaatje. Zit gewoon heel de dag in de stank.. Bah bah bah

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Was het een huurhuis? Had ik zeker de woningbouw gebeld voor overlast als ik erlangs woonde brrr

22 van die krengen die alles onder kakken bah bah!
    Laat ze oma ook hele weken in haar luier?

Vreselijk zeg, oma gaat al 10 jaar eerder dood door die ammoniak gassen van die mormels bah!

Schoonmaken had ik daar niet gedaan, krijgt zo geen eer van je werk als die haarballen na een dag toch weer alles volzeiken

8. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het gisteren voor het eerst gekeken en ik ben ook echt wel een poetsmiep haha,kan niet tegen vuiligheid en rommel.
    Maar ik weet niet of ik het zou kunnen om die smerige huizen schoon te maken!!!
    Denk dat ik non stop over mijn nek ga!!!
    Bbrrrr

Deel Deze Pagina