Ik ben dol op de openingsfilmpjes van series. Als het begin goed is, dan heeft de hele serie wat mij betreft al een streepje voor, zeker als het ook nog eens echt goed past bij de serie zelf. Er zitten tegenwoordig ook echte kunststukjes bij. De opening van Game of thrones vind ik bijvoorbeeld prachtig, zowel beeld als muziek. Met afstand (voor mij) het mooiste openingsfilmpje ooit. Andere successen vind ik The walking Dead, Outlander, Leftovers, Dexter, Boardwalk Empire, desperate housewives, ER, True Blood, Mad men, the X-files. Wie let er nog meer speciaal op de opening? En wat zijn dan jouw favorieten?
Grey's Anatomy (toen ze de intro nog lieten zien) True Blood The Leftovers Weeds Familie Kruys De Zwarte Tulp
Unbreakable Kimmy Smith Die vind ik grappig. Vroeger was de openingstune van Alfred J Kwak ronduit favoriet.
Friends Buffy Pll Got Big bang theory Elementry Desperate housewives Ik vind het ook zeer storend wanneer een opening niet klopt, dat heb ik bijv bij Angel. Irritant!
Toevallig.. Was net the missing aan het kijken en vind die intro echt geweldig http://youtu.be/ZPnJgszSFyc En die van de serie Salem, van Marilyn Manson! http://youtu.be/ycGClZhNRjw
Mijn man en ik moesten beide heel erg wennen aan het openingsnummer van Black Sails. We vonden het beide helemaal niks. Maar de serie is zo geweldig, dat ik ook het nummer nu geweldig vind Mijn favo theme is deze en die heb ik ook heel lang als wekker op mijn telefoon gehad. De themes van Dr Who vind ik ook erg goed. Bijna elk seizoen is ie anders. De laatste vind ik echt heel goed. Die ervoor iets minder. En ja, Game of Thrones is echt geweldig. En True Blood ook. Heb de soundtrack nog gekocht. Héérlijk en zéér passend.
Qua openingstune vind ik die van twd echt geweldig! Wat echt mijn favo nummer uit een serie is, is de openingstune die ze gebruiken bij iedere season finale van SPN ; kansas met wayward son dat is dus mijn ringtone .
Favoriet is de opening van True detective!! Geweldig mooi nummer en mooie beelden, ik draai het nummer vaak als ik in de auto zit en moet er telkens bijna bij huilen, zo prachtig vind ik het. Ook super mooi vind ik de opening van True Blood!
Van die van Friends wordt ik altijd wel vrolijk. Eigenlijk staan mij de tunes van vroegah vooral bij, zoals Magnum (in den beginne van het mobiele tijdperk ook als ringtone gehad), Airwolf en de begintune van de tekenfilm van Transformers. Van Charmed vond ik ook altijd wel leuk. Desperate housewives vanwege de verslaving aan die serie. De tune Supernatural vind ik ook stoer. O ja en de theme song van Angel.