Jaaaa, ik weet het, er is een oude hiervan Maar omdat ik zoveel nieuwe namen op ZP zie, dacht ik dat het wel leuk was om met een een fris/nieuw topic te beginnen! (als het niet mag, hoor ik het wel) Hier de aftrap
Leuk! strak maar toch gezellig. is altijd leuk toch bij iemand binnen kijken! en het vorige topic kun je geen foto´s meer kijken ik zal van de week ook even plaatsen heb het nogal drukjes
Het is een beetje geven en nemen hier. Ik ben dol op landelijk en roze en man op zwart/zilver strak. Dus een beetje alles door elkaar, ach nog een paar jaar stiekem dingen weghalen en nieuw ervoor in de plaats zetten, dan heb ik mijn landelijke inrichting wel.
Wat mooi! Echt heel gezellig! Ben benieuwd naar meer foto's! (ik kan zelf geen foto's plaatsen, sorry!)
Leuk hoor, had in het vorige topic ook gereageerd alleen was dat voor de verbouwing. We zijn nu net 3 weken klaar met de verbouwing. En zie hier het resultaat. Dit is onze woonkamer.
Vanaf de andere kant. Aan de linkerkant achter de bank staat de eettafel. We hebben trouwens de woonkamer verbouwd. Hebben 2,5 meter aangebouwd.
wat hebben jullie allemaal volwassen woonkamers zeg.. de mijne is fel blauw, met strepen en een hoop kleur. zal straks eens kijken of ik een foto kan maken.
Dat is pas leuk. Ik vind die standaard kamers meestal niet zo leuk. Allemaal zo hetzelfde ( no offense)
Vind ik ook al kunnen acces. de boel wel weer leuk maken, hier ook niet echt een volwassen huis haha denk ik vanavond plaats ik even