(schoon) ouders dilemma

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Speklapje, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Neem me niet kwalijk maar dit wordt weer zo overtrokken...t wordt bijna een politieke discussie over 'wat belangrijk is voor je kind' tsjonge jonge. Houd het bij de kern.

Volgens mij hebben we hier te maken met een hele moeilijke dominante man die allemaal principes/opvattingen in zijn hoofd heeft waar anderen gewoonweg niet aan kunnen tippen.
    Hij moet dringend n lijst maken met wat er allemaal precies als eerste met HEM gedaan moet worden en dan moet hij dat ook zsm DOEN. Als dit zo belangrijk was geweest had ie t eerder moeten ondernemen.

Belachelijk, ipv dankbaar zijn dat opa iets zoiets leuks en simpels onderneemt. Een middagje treinen kijken, waar hebben we het over? Hij heeft je zoon niet meegenomen op wereldreis oid. Ik zou willen dat mijn vader dat soort activiteiten zou ondernemen.
    Ik zou zeggen voed die vent op zodat dit niet erger gaat worden in de toekomst.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dit!!

3. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je leest 1 ding waarover deze man valt en op basis daarvan is het een moeilijke dominante man. Jij moet haast wel een superintelligente gedragsexpert zijn zeg dat je dat vanaf je computer op basis van 1 forumberichtje zo weet te analyseren. Chapeau!

Deel Deze Pagina