schoon ouders roken en ik ben dan aan het mee roken hoe oplo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danikrogt, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.510
    36.469
    113
    @eline: sorry, maar wat jij zegt is gewoon niet waar. Je mag geen rood vlees eten ivm toxoplasmose en listeria. Je kunt niet zeggen in welk vlees het wel of niet zit en daarom moet je gewoon helemaal geen rood vlees eten. Het kan dus best zijn dat je van eén stukje rood vlees in je hele zwangerschap een miskraam krijgt of een ziek kindje. Ben blij dat jij het risico wilt nemen, maar ik niet.

En over roken en drinken, tja, daar voer ik geen discussie meer over. Het is gewoon weg slecht, is toch allang bewezen.

2. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik ben zelf al gestopt met roken sinds deze zwangerschap. Heb nog steeds zin in een sigaretje maar blijf er van af, ik blijf ook zeker uit de buurt bij mensen die roken. Rokerige ruimtes vermijd ik zeker. Bij mensen die thuis roken en dat doen waar ik bij ben, ga ik niet heen. Mits je in de tuin kan zitten. Ik doe het gewoon niet. Met 4 miskramen in een jaar neem ik werkelijk geen enkel risico! Ik vermijd het! En er zal niemand zijn die je er raar op aan kijkt!

3. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Als mensen zich nu eens alleen bezig houden met wat hun vinden. En niet zoveel zeuren over wat andere mensen doen, komen er geen discussies

Iedereen denkt overal anders over. Ik vind dat je de beslissing van mensen moet respecteren. Niet iedereen kan overal het zelfde over denken als jij.

En wat betreft danikrogt: Ik zou gewoon naar buiten gaan, met de smoes dat je zelf net bent gestopt( wat dan wel waar is). en dat je het te moeilijk vind. Of ze het grote nieuws gewoon vertellen. ;)

Groetjes

Deel Deze Pagina