schoon zuster grrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    dank jullie wel dames. ;) ik probeer me er niks van aan te trekken vaak zeg ik dan maar gewoon ja of vindt je . maar vindt het gewoon moeilijk te begrijpen waarom ze niet gewoon blij kan zijn :( wij waren tog ook blij voor haar toen ze zwanger was . maar ja ik ga er gewoon lekker van genieten :D en ga zo min mogelijk met haar om ;)

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    alles wat er aan komt moet er ook weer af. hahaha

wat een kut opmerking zeg..

kan me voorstellen dat je daar mee zit.

3. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Meid je hebt al een prachtige buik! Niet te groot, niet te klein!

Lekker genieten en je er niks van aantrekken...hoe moeilijk dat ook is ;)

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    je hebt echt geen kleine buik hoor wat ik op de foto zie.Ik denk dat er meer achter zit.Misschien heeft het voor hun wat langer geduurt voor ze zwanger waren, ookal heb je dan al kids dat anderen in je omgeving wel snel zwanger raken kan altijd een gevoelig punt blijven.Het is denk ik gewoon jaoezie en iedere moeder vind haar eigen kids het mooiste,maar iid ze heoft je niet zo te kleineren.Negeren, net doen of je de opmerking niet hoort of iid er wat van zeggen,dit gaat zo te ver.Jij hoort nu op en top te genieten!

5. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey diana . bijden kinderen waren ongelukjes ze kreeg ze dan ook meteen na elkaar dus daar zal het niet aan ligen ik denk dat ze tog idd jaloers is. ik denk dat ik het ook maar gewoon ga vragen waarom ze zo rot doet. en ga ook maar zegen dat ik het in elk geval niet luek vindt . en dan zien we wel wat er uit komt ;)

Deel Deze Pagina