zo sta je dan op fris het nieuwe jaar in, stap je de huiskamer in en dan bedenkt je je weer dat je gister naar bed bent gegaan zonder op te ruimen . bakken vol chips, uitgedroogde hapjes lege flessen drank en glazen. alles plakt en er is geen beginne aan. ik ben zojuist maar begonne met opruime en me dochter bewonderd me opruim kunsten ik ben bijna klaar er staat alleen nog een omwas. en het stomme is dat je op 31 december ook al extra goed opruimt omdat er visite komt maar waarom om het weer vies te maken . ik ga nu maar beginne aan de omwas want me meisje is in slaap gevallen. het voordeel van al dat ruimen je raakt zo wel je aangegeten kilotjes kwijt
Toch heeft dat opruimen ook wat, vind ik altijd... Ik zet altijd alle ramen open en begin lekker te soppen! Succes nog .
Ik doe dat áltijd dezelfde nacht nog, omdat ik weet hoe erg het is om in de troep op te moeten staan Ik stond om 3 uur vannacht nog te dweilen en 2 wc's schoon te maken! Het enige dat ik nu nog moet doen is 'even' 100 kilo rood vuurwerkpapier van 2 miljoenklappers opvegen van de straat
vannacht om 3 uur zelfs de kerstboom uit huis gegooit gestofzogen gesopt en toen pas heerlijk naar bedje en nu vanmorgen alleen hoeven te dweilen en man heeft straat papier vrij gemaakt heeeeeeeerlijk weer al die zooi achter de rug
Ik heb net de ravage op straat aangeveegt en ga zo beginnen aan me woonkamer. De wc heb ik al wel vanacht gedaan en ik had gelukkig ook alles al opgeruimt....Scheelt alweer een heel stuk. Mijn goeie voornemen is om het huis helemaal spik en span op te ruimen (en het dit keer ook bij te houden!) haha.. Dus daar ga ik zo maar mee beginnen. Ondanks ik maar 2 uurtjes geslapen heb , heb ik energie voor 10... Iedereen alsnog de beste wensen voor het nieuwe jaar! liefs
Ik moet nog dweilen en de vaatwasser in ruimen.. En dan moet ik om 5 uur weer gaan werken.. Meer ga ik ook echt niet doen vandaag..
Hier zijn de puinhopen ook weer opgeruimd en de ramen staan lekker open! Morgen gooi ik de kerstboom eruit en dan lekker soppen en dweilen, alles weer fris voor het nieuwe jaar Op het gebied van buiten vegen ben ik niet geëmancipeerd, dat mag mijn man doen
hihi zo grappig, ik dacht namelijk hetzelfde vanmorgen. NEE wat een troep en gister nog alles schoongemaakt omdat ik visite kreeg. Pff volgend jaar miss. eens ergens anders oud en nieuw vieren
Wij hebben gisteren bij vrienden gezeten, en om half 9 waren we alweer thuis. (zoontje kon dan lekker in eigen bedje slapen) Dus er was geen feestbende vanmorgen Maar wel overal kattenharen, stof, (ik zat al zo te niezen de hele ochtend terwijl ik eergisteren nog alles schoongemaakt had) broodkruimels en zo'n 200 kg speelgoed verspreid door de woonkamer. Dus net ook alles gezogen, gedweild, vaatwasser ingeruimd, speelgoed opgeruimd en ik moet zeggen... ja dat is fijner
het is idd zo eerst ruim je snel alles aan kant voor de visite. en als ze dan weg zijn o o o lijkt wel of de rotjes binnen geklapt zijn pffff. kon wel janken vanmorgen hihi dat ik het niet gelijk ff had opgeruimd hihi maar ja mannetje lief heeft geholpen en daar was ie gisteren niet meer toe in staat geweest.
Bij ons viel de zooi nog best mee, we hadden vooral heel veel afwas en geen vaatwasser. Heb alles afgelopen nacht gedaan, opstaan in een schoon huis is zo lekker!
Heerlijk he als alles schoon is als je uit bed komt. Ik stond vannacht om half 5 ook nog schoon te maken. Heb mijn vriend naar bed gestuurd, die loopt dan toch alleen maar in de weg Hij had nog wel de vaatwasser ingeruimd en aangezet en de tap afgesloten. Daarna de wc schoongemaakt, want oei oei wat kunnen ze het vies maken zeg als ze eenmaal drank op hebben, steengrillen schoongemaakt, gestofzuigt, gedweilt en nog een rondje gelopen met de hond. En toen ben ik lekker mijn bedje ingedoken, moe maar heel voldaan moet ik zeggen. Heb het idee dat al het bezoek het gezellig heeft gehad. Groetjes Taby.