Schoonbroers en schoonzussen

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn schoonzusje woont in Australië die heb ik 2 keer gezien leuke meid meid maar verder op een vind ik leuk op Facebook na geen contact mee.
    Een van m'n broers heeft een jaar of 3 denk ik een vriendin gehad (is nu net over) leuk meisje en leuk contact maar ook weer niet in en uit m'n reet. Hij is nu weer aan het rondscharrelen.
    M'n jongste broertje hobbelt nog lekker rond van de een naar de ander dus al met al voordat ik tante word ben ik tussen de 80 en de schijndood gok ik zo.

2. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mijn vriend heeft een enorme familie en komt uit een groot gezin.
    Zijn jongste zusje was 6 maanden toen ik hem leerde kennen, inmiddels is ze alweer bijna 6.
    Verder heeft hij nog een broertje en zusje van 9 en 10, een zusje van 22 en een broertje van 19.
    Iedereen reageert goed op mij en met mijn schoonzusje en schoonmoeder App ik ook af en aan.

Mijn vriend heeft ook goed contact met mijn broertje en zusje en ook daar appt hij mee en zit hij af en toe te gamen (vooral met mijn zusje het gamen).
    Met mijn moeder zit hij ook regelmatig te klieren via Facebook en App.

Happy family dus hier

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Met de partner van mijn zus loopt het gewoon niet. Totaal ander type dan wij. Ik probeer hem "erbij te nemen" voor mijn zus. Maar hij heeft zoveel commentaar ... we zijn gewoon "niet goed genoeg en niet handig genoeg" voor meneer.
    Ze wonen 50 km van hier, dus we zien hen bijna alleen bij mijn ouders. Als ik es met mijn zus (en nichtje) afspreek, is hij immers altijd of aan 't werk of aan 't verbouwen.

De broer van mijn man en zijn vrouw (en neefje) zien we maximaal 3 keer per jaar. Bellen doen de broers onderling zo'n 4 à 5 keer per jaar.
    Broerlief is een speciaal geval met een serieuze handleiding ...
    Mijn schoonzus - zijn vrouw - hoor ik nooit, ik zie ze dus alleen die 3 keer per jaar. Met meer contact zou het misschien werken, maar kennelijk heeft ze daar geen interesse in (ook naar de rest van de familie, ze blijft gewoon een "aanhangsel" van mijn schoonbroer).
    Ze wonen bovendien 60 km verder.

Schoonzus (zus man) zien we nauwelijks. Ze wil nauwelijks nog contact met de familie - alleen met haar andere broer af en toe en met haar dochter nog - en als we haar bellen neemt ze haar telefoon niet op. Ze woont hier nochtans maar een kilometer vandaan. Als we haar toevallig tegenkomen (in de supermarkt) kan 't niet kort genoeg gaan.
    Als ze wel contact zou willen had ik in 't verleden anders wel de indruk dat het redelijk zou klikken. Niet dat we elkaars deur zouden plat lopen, maar toch iets vaker contact dan de usual telefonische nieuwjaarswensen nu.

Deel Deze Pagina