Schoonfamilie *humbug*!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cvwinkoop, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

    cvwinkoop Bekend lid

    31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik kom even mijn frustraties uiten.

    Volgende week zaterdag gaan we bij mijn schoonouders bbqen, ze wonen hier ongeveer 50 km vandaan, dus het leek logisch dat we daar dan blijven slapen. Zondag kwam mijn schoonzus dus langs en hadden wij het erover dat we bij m'n schoonouders wouden blijven slapen, maar verder hadden we nog niks geregeld.
    Dus gisteren kwamen mijn schoonouders langs, ik denk meteen even informeren. Dus ik vraag of we mogen blijven logeren in het extra tweepersoonsbed die ze hebben. Nou we konden wel blijven logeren, daar hadden ze al op gerekend. Maar m'n schoonzus had zondagavond al gebeld of zij en d'r man op het tweepersoonsbed mochten. Dus wij mogen wel op een matras op de grond slapen.
    Nou sorry hoor, maar ik ben dan bijna 31 weken zwanger, heb bekkeninstabiliteit, en ze verwachten dat ik op de grond op een matras ga liggen waar ik niet zelf van op kan staan? Ben ik de enige die zo denkt? Waarom kunnen m'n schoonzus en haar man niet op de grond?
    Ik vind het enorm achterbaks van m'n schoonzus dat ze meteen belt of zij in het bed mogen slapen. Nu moeten wij 's avonds naar huis rijden. Ik heb bijna zoiets van ik ga helemaal niet meer.
    Helaas mag ik er van mijn vriend ook niks over zeggen want hij is bang dat we ruzie krijgen. Dus ik denk ik schrijf het hier even van me af, dat lucht wel op in ieder geval!

    Bedankt voor het lezen!
     
  2. Kimmie1983

    Kimmie1983 Actief lid

    5 aug 2008
    255
    0
    0
    Dit kun je toch gewoon bespreekbaar maken?

    Beetje aso inderdaad dat je schoonzus geen rekening met jou houdt.

    Ik zou gewoon op een hele rustige en nette manier uitleggen waarom je liever in het bed slaapt dan op de grond, dan hebben ze daar respect voor te hebben.

    Succes!
     
  3. Mirro

    Mirro Fanatiek lid

    27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ooohhh...wat erg!
    Ik moet er bijna om lachen, eerlijk gezegd. Dat bedoel ik absoluut niet lullig hoor! Maar het idee dat iemand dezelfde avond gaat bellen om een bed te reserveren, dat is toch echt wel heel erg :confused: !

    Kan je niet tegen de ouders (en schoonzus) zeggen dat op de grond slapen niet gaat en dat je daarom dan toch naar huis moet rijden?
    Dan weten ze in ieder geval waarom je niet blijft slapen. En wie weet.... is de schoonzus dan wel zo sociaal om te zeggen dat ze kan ruilen.

    Ik moet lachen, maar ondertussen voel ik het bloed onder mn nagels.
    Zo herkenbaar, qua schoonfamilie!

    Sterkte!
     
  4. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Nou ja, ik snap niet dat je schoonmoeder niet tegen jouw schoonzus heeft gezegd dat het bed voor jullie handiger is?

    Je zou je schoonzus kunnen bellen en vragen of ze het een probleem vind om met jullie van bed te ruilen? Als ze daar moeilijk over doet is ze nogal egoistisch en zou ik er snel klaar mee zijn! Ik zou ook luchtig brengen dat als het niet kan, jullie niet blijven slapen en weer (vroeg) weg moeten...of helemaal niet komen, hahaha...zo denk ik dan weer ;)

    Succes ermee!
     
  5. cvwinkoop

    cvwinkoop Bekend lid

    31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook gezegd dat ik niet op de grond kan slapen, dus dat ik dan liever thuis slaap. Dus ze zouden kijken of ze niet nog een eenpersoonsbed hadden.
    En bespreekbaar maken wil niet, want mijn schoonzus is egoistisch en ze wind iedereen om d'r vinger (vooral mijn schoonouders) en m'n vriend is bang voor d'r.
    Het gaat er bij mij niet eens zozeer om dat ik 's avonds naar huis moet rijden, maar meer om hoe het gaat, ik bedoel denk even na!
    Ik zal het er vanmiddag nog wel even met m'n vriend over hebben. Het lijkt me geen goed idee dat ik d'r opbel, heb namelijk net een jaar geen contact met d'r gehad en d'r zondag voor het eerst weer gezien, dus ik weet ook niet zo goed hoe ik het netjes kan brengen zeg maar.
     
  6. raspberry

    raspberry Niet meer actief

    Hmm, ik dacht al lekkertje, die schoonzus van je, maar je berichtje hier direct boven, bevestigt dat al...
    Ik zou ook proberen het met schoonzus te regelen, en als dat niet kan op de avond zelf waar ze bij is je probleem nog eens aan schoonouders voorlegen. Ik zou het toch wel heel raar vinden als jullie gescheiden moeten slapen, terwijl dochterlief net zo goed met haar vriend/man op het matras kan....
     
  7. mayby

    mayby Actief lid

    23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    wacht maar tot het bij haar zover is, even lekker terug pesten wat een egoistisch mens gadver,, xxx
     
  8. cvwinkoop

    cvwinkoop Bekend lid

    31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Nou, dat is het m dus, vorig jaar was zij zwanger, en toen konden wij ook op de grond...
     
  9. mayby

    mayby Actief lid

    23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    O das jammer ja,, ik heb altijd het gevoel bj zulke mensen dat ze nooit geen echte vrienden hebben. wie begrijpt hun nadenk werk nou ?
    Je bent zo ver in je zwangerschap en dan nog lekker egoistisch zijn eerste rang zeik trut haha succes xxx
     
  10. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Het spijt me dat ik het zeg maar ik zou het echt niet pikken....ik zou dan gewoon weigeren om te komen, dan iets leuks met manlief doen.
     
  11. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat sneu van je schoonzus om snel dat bed te reserveren.
    Ik zou er helemaal niet meer willen blijven slapen.
    Gewoon bbq-en en lekker vroeg naar huis...
    je moet tenslotte nog een stukje rijden!
     
  12. Dania

    Dania Actief lid

    21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Als jullie op de grond moesten toen zij zwanger was dan kan je toch vragen of zij nu op de grond willen nu jij zwanger bent? Zo niet, dan zou ik (als protest) gewoon ook niet gaan en lekker thuis blijven, ze mogen best wel extra rekening met je houden in deze situatie vind ik. Misschien dat ze zich dan een beetje schuldig voelt.
     
  13. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Pfff wat lullig van je schoonzus zeg! Gatver, dat zulke mensen bestaan zeg! Ik zou gewoon gaan, heel normaal doen en later op de avond naar huis gaan. Als ze er zelf dan over beginnen dan gewoon zeggen dat je lekker wilt slapen, dat dat dus niet op de grond kan! en dus naar huis gaat. Succes er mee hoor!
     
  14. ramona0309

    ramona0309 Niet meer actief

    Tjeetje... wat een %&^*-wijf zeg.....

    Zelf zou ik niet eens meer blijven slapen.... dan maar een uurtje terugrijden.... of idd helemaal niet gaan!
    Als het zo moet, ben je na het slapen helemaal verrot.... zeker met je BI (weet wat dat is)... Je mag dan al blij zijn als je pijnloos ligt in een normaal bed.... Dat is al onmogelijk..!

    Zou niet eens meer in discussie gaan, maar gewoon zeggen tegen je schoonouders dat slapen op de grond geen optie is voor je.....
    Zo moeilijk te begrijpen is dat toch niet?!
    Sommige mensen.... :evil:
     
  15. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Te gek voor woorden! En wat is dat toch met mannen en hun familie? Ik lees hier alleen maar berichten van kerels die het niet op durven te nemen tegen de fam... Erg slap als ik eerlijk ben.

    Gewoon leker niet gaan! Je eetlust is toch al weg bij die zus aan tafel!
     
  16. Iloiza

    Iloiza Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Belachelijk gewoon! Zij is zelf ook zwanger geweest dus zal ze érgens in haar hoofd toch wel kunnen bedenken dat je dan niet op de grond kan slapen?! En zeker met bekkeninstabiliteit, je kan niet eens zelf opstaan van een matras op de grond!
    Respect hoor, dat je er nog zo nuchter onder bent. Ik zou echt BOOS zijn! Ik zou zelfs weigeren te komen. En anders zéker vroeg weg gaan om lekker in mijn eigen bed te kunnen slapen!
    Ik hoop dat het nog geregeld kan worden dat jullie op het bed slapen, anders écht voor jezelf kiezen hoor meis!
     
  17. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik vind dit ook echt extreem lullig! zacht uitgedrukt...
    wat is dat nou voor raars? jij bent zwanger en ook al had je geen BI, dan nog kom je erg moeilijk van een matrasje af en slaap je gewoon niet lekker op de grond!
    ik zou idd aangeven dat dat voor jou geen optie is en dat het dan aan hun is om te beslissen waar ze slapen. Gaan ze toch lekker eigenwijs op bed, nou dan gaan jullie gewoon op tijd naar huis en duiken jullie thuis lekker saampjes in bed! toch?
     
  18. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Wát een....achterbakse trut! :rolleyes:

    Doet trouwens ook erg haar best om het weer goed tussen jullie te krijgen dan, gelijk met zoiets beginnen :( (neem aan dat jullie "ruzie" hadden dat jaar van geen contact)

    Zou idd niet eens willen blijven slapen, dan maar naar huis rijden (op tijd, beter voor jou, je kindje en je humeur denk ik :) ) want ZO gezellig zal het toch niet zijn lijkt me..succes, en sterkte bij de bbq ;)
     
  19. MamavEsmee

    MamavEsmee Niet meer actief

    Er is nog wel plek in de cementkuip ( topic lounge) schoonzussen mogen ook..

    Wat een K^&$@&T wijf is die schoonzus zeg.. ik zou niet gaan :evil:
     
  20. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    pffffff wat een figuur! ik zou niet meer gaan, zo koppig ben ik als zwangere vrouw dan ook wel weer en je man moet maar eens mans zijn dan ;)

    laat ze maar weten dat je het er niet mee eens bent!
     

Deel Deze Pagina