50 km? Dat kun je toch wel naar huis rijden? Mijn ouders wonen hier 70 km vandaan en dat is prima te doen We blijven nooit slapen. Maar goed, die schoonzus van jou is wel een achterbakse trut Ik zou dat ook gewoon tegen haar zeggen hoor! En hallo, je bent zwanger! Dan heb je toch wel zeker voorrecht op dat bed? Tsssk. Ik zou er echt een opmerking over maken.
Trouwens, je schoonouders kunnen zich dit toch ook wel bedenken?! Het is toch vanzelfsprekend dat jullie in dat bed kunnen?
Ja, dat dacht ik nou ook! Mijn schoonmoeder komt ook wel eens met het idee om ieder in een eenpersoonsbed te gaan slapen...doei, we zijn nog geen 40 jaar getrouwd! Ik wil lekker bij mijn ventje in bed, zo niet, dan slaap ik lekker thuis in mijn heerlijke bedje!
Leuke schoonzus zeg! Bofkont! Ik heb nog een cricketbat liggen hier, die mag je best lenen hoor (mik op rug en bekken, wie weet kan ze zich dan beter inleven in je bekkeninstabiliteit... Is maar een tip hoor ) Maar nu serieus. Ik zou zeggen: hou vooral de eer aan jezelf. Het klinkt alsof je schoonzus niet helemaal 'goed'is en dat hebben je vriend, maar ook je schoonouders, heel goed door. Blijkbaar zijn ze allemaal wat bang voor haar, anders zouden ze wel voor je opkomen. Heel jammer is dat, want nu lopen ze het risico jou tegen zich in het harnas te jagen. Ik zou gewoon naar de bbq gaan (eer aan jezelf houden, adem in *snuif!* en adem uit *puffff*) en zeg na de bbq heel rustig en vriendelijk: Nou, dan gaan wij maar weer eens. Doei allemaal, fijne avond! Want weet je wat het is? Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je schoonzus zich nu al zit te verlekkeren op het idee dat jij boos wordt of gaat huilen en dat zij dan even flink tekeer kan gaan. En hoe aardiger jij doet, hoe kwader zij zal worden. Daar kan jij dan later weer hartelijk om lachen. Leedvermaak zeg maar Ze is gewoon erg triest en jij staat daar mijlenver boven!
Ja dat is waar, misschien dat je wel meer bereikt door het gewoon te negeren en gewoon naar huis te gaan na de BBQ. En als ze dan vragen waarom je niet blijft slapen, gewoon heel rustig en normaal zeggen 'ik zie het niet zo zitten om op de grond te slapen'. Niet verwijtend maar gewoon omdat dat zo is. Ik denk dat ze zich dan zullen schamen En als dat niet zo is, dan zijn ze gewoon raar. Maar nog steeds de moeite niet.
Wat een onbeschoft figuur zeg, die schoonzus van jou, maar ik vind het ook belachelijk dat je schoonouders ermee akkoord gaan. Tja, ik zou lekker vroeg naar huis gaan, gewoon een beetje overdreven vroeg zelfs, zodat het extra opvalt dat jullie niet langer kunnen blijven, omdat zij persé in dat bed wil liggen en jij als hoogzwangere weer een flink eind in de auto mag zitten. Of gewoon helemaal niet gaan, ja, zo kinderachtig ben ik dan ook hoor, ik zou helemaal geen zin hebben denk ik in een 'gezellig' avondje met mensen die blijkbaar totaal geen rekening met je houden.
Ik zou gewoon naar huis rijden, mijn ouders wonen hier 120 km vandaan, wij blijven ook nooit slapen. Mn werk is ook ruim 100 km hier vandaan, daar scheur ik ook 4 keer per week naartoe. Dus waarom moeilijk doen over 50 km En, ik zou al niet eens meer daar WILLEN slapen, niet echt leuk met zulke mensen..
Het is ook wel te doen, maar mijn vriend wil ook wel eens een biertje drinken, dus daarom blijven we slapen. Maar ik heb gisteravond nog een keer met m'n schoonmoeder gebeld, en het nog eens uitgelegd, dat we anders al heel vroeg weer weg gaan. Nu moeten m'n schoonzus en haar vriend een luchtbed meenemen en mogen wij op het bed. Dat hadden ze ook meteen kunnen bedenken. Maar zo is alles toch nog goed gekomen. Maar laten we het zo zeggen mijn schoonzus zal NOOIT mijn beste vriendin worden. Bedankt voor jullie steun Liefs
Daar wacht ze trouwens al heel lang op, maar lukt d'r niet. Ze wil ook dingen met me uitpraten, maar ik heb gezegd dat mij dat niet zo verstandig lijkt want er komt alleen maar ruzie van. Want ze vind zelf toch dat ze gelijk heeft en ik vind van niet, dus ik laat het gewoon voor wat het is.
ik zou het gewoon recht in der gezicht vragen waar iedereen bij zit. gewoon zeggen: zou je het erg vinden dat wij het bed pakken? ik heb zo'n last van mijn bekken, anders moeten we naar huis want op de grond is echt geen optie.... kan ze toch niet weigeren? mijn ouders wonen 70km van hier, is een uurtje rijden. we gaan elke week een x langs en rijden altijd weer naar huis... als ze zegt nee, wij hebben al afgesproken dat we het bed nemen zou ik antwoorden: fijn dat je zoveel rekening met me houd! en gewoon weggaan. ze zal der wel schuldig voelen dan!
het hoeft toch geen ruzie te worden? Ik zou naar je schoonmoeder een grapje maken ofzo, zo van: nou ik hoop dat jullie me dan 5 x die nacht eruit kunnen rollen om te plassen, want ik kom nooit meer oevreind! (ofzo iets). En je schoonzus bellen om te vragen of ze het een probleem vindt om te ruilen. Als je het zo open en direct vraagt, durft ze vast geen nee te zeggen... Natuurlijk niet al meteen bozig vragen, maar gewoon alsof je vraagt of je haar pen mag lenen ofzo... Succes!
Dan heeft jou vriend twee opties. Of hij gaat er wat van zeggen zodat je in het bed kan slapen. Of hij drinkt niet en rijd naar huis. Enne je schoonouders moeten hun hersenen even wakker maken en beginnen na te denken. Die schoonzus is een vals kreng. In die cementkuip ermee.