Jeetje wat een verhaal.. En wat een nare mensen...!! Ik ken het hele schoonfamilie drama ook echt. Wij hebben ondertussen geen contact meer en dat is voor mijn man echt vreselijk. Al was de situatie ook vreselijk en vele malen stressvoller.. Ik zou er eerst heel goed met je man bespreken wat jullie beiden willen (ook al is het zijn familie). En dan samen beslissen hoe jullie ditgaan aanpakken. Nodig ze savonds op de koffie en ga een goed gesprek aan. Zet desnoods dingen op papier om dit bij ze achter te laten zodat ze het terug kunnen lezen. Niet te veel vragen, maar duidelijk en stellig vertellen wat zij doen, hoe jullie en jullie kinderen zich erbij voelen en hoe het vanaf nu gaat. Ik zou ook zeker aan verhuizen denken. Maar dat gaat nu niet begrijp ik? Als het echtheel erg is en zij huren van jullie.....? Dan moeten zij maar weg. Maar wees iig sterk voor jullie zelf, hoe naar ook. Met zulke familie ben je soms beter af zonder hen dan met hen. Al voelt dan misschien voor je man niet altijd zo. Jullie hebben het recht op een rustig en fijn leven, zonder mensen die het je zo naar maken. Veel sterkte..!