toekomstige mama's waarvan moeder het niet met zwangerschap eens is

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door SuusOomes, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusOomes

SuusOomes Nieuw lid

1 aug 2010
    4
    0
    0
    Utrecht
    #1 SuusOomes, 1 aug 2010
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
    Lieve allemaal,

Helaas is het zo dat mijn moeder het niet eens is met de zwangerschap en heeft nu de band (tijdelijk hoop ik) met mij verbroken. Ik heb er erg veel last van en daarom hoop ik dit te kunnen delen met moeders met een soortgelijk verhaal.

Liefs, Suus

2. Jeetje meis! Ik zit niet in eenzelfde situatie, maar ik wilde je wel even heel veel sterkte wensen! Wat moet dat naar voelen zeg :(

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

sorry zit ook niet in die situatie maar kan me wel voorstellen dat het niet leuk is.
    je bent 30 zag ik in je profiel en ja dan mag je toch wel uitgaan dat ouders het logisch vinden dat je dan aan kinderen begint en als je er al 1 of meer hebt dat er nog wel meer bij kan komen.
    heeft je moeder een bepaalde reden waarom ze het niet ziet zitten?

4. SuusOomes

SuusOomes Nieuw lid

1 aug 2010
    4
    0
    0
    Utrecht
    #4 SuusOomes, 2 aug 2010
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
    MIjn moeder vind dat ik samen met mijn vriend nog langer samen moeten zijn voor dat we aan een ukkie beginnen. We hebben 3 jaar een relatie die super stabiel is maar ze is gewoon erg bezorgd. Demi mijn eerste kindje is van een andere vader waardoor mijn moeder hoogst waarschijnlijk erg bang is dat het weer niet goed gaat. Mijn moeder was voor mij een engel al die tijd toen ik alleen met Demi was ze heeft me echt met alles ondersteund. Eigenlijk was het zo dat we een soort co ouderschap hadden samen om het voor Demi zo stabiel mogenlijk te maken. Nu is de situatie dus veranderd en woont Demi de volle tijd heerlijk bij ons en is het voor mijn moeder een hele grote verandering omdat ze nu alleen is. Ik denk dat dat haar boze reactie ook enorm heeft vergroot.Ze mag van mij absoluut haar mening geven en haar kijk op de situatie uitleggen maar ik had het liever anders gezien natuurlijk. Ik geloof in een goede afloop maar ik mis de warmte en genegenheid van een moeder figuur gewoon nu . Iemand waar je lekker tegen kan zeuren en die zegt dat het goed komt. maar ja misschien overdrijf ik wel.. Ik hoop dat ik het duidelijk heb omschreven. Liefs, Suus

5. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Je hebt het zeker duidelijk omschreven!
    Poeh dat hakt er wel in ja. Veel kracht wens ik je toe om door deze periode heen te komen. Ik hoop dat erop een dag weer een opening is om met elkaar in gesprek te gaan en jullie deze periode van geen contact achter jullie kunnen laten.

Liefs Blue Eyes

Deel Deze Pagina