ene dag wel zwager gevoel andere dag minder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal02, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hallo dames,

Ik weet dat hier al veel topics over zijn, maar vind het toch ff fijn om met iemand te delen.

Ik heb in 2011 een miskraam gehad. ook dezelfde klachten voor nod en vlak erna, zuurbranden en zere tepels.

nu stopte toen de klachten en vlak daarna kreeg ik een miskraam, ook mijn testen werden steeds lichter.

tot en met gisteren voelde ik me zwanger, veel zuurbranden en zere tepels. dit was met tussenposen van de dag soms wel een paar uur iets minder om vervolgens weer terug te komen

nu had ik gisterenavond nog ontzettend gevoelige borsten en de hele dag zuurbranden gehad, vannacht en vanmorgen nergens last meer van...jullie kunnen natuurlijk wel raden dat ik nu alleen maar kan denken straks is het weer mis....

herkennen jullie dit?

2. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Ik hoop dat het niets te zeggen heeft en dat alles nog steeds goed is! Heel veel sterkte!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik ken het niet, wens je wel veel sterkte en kop op.
    Misschien kun je je verloskundige bellen om te vragen of je je echo iets eerder mag ipv 8 weken?

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Snap je zorgen, maar het is echt totaal normaal! Heb het zelf de hele zwangerschap gehad. Ja, op het eind voel je je natuurlijk wel altijd zwanger, maar ook dan waren er dagen met kwaaltjes en dagen zonder kwaaltjes. In het 1e trimester heb ik zelf ook ooit eens een dergelijk topic geopend, ik maakte me ook enorm zorgen want ik voelde me toen echt 100% normaal, totaal niet zwanger. En dan op andere dagen wel weer kwaaltjes. Maar dat is echt gewoon normaal, ik heb een dochter van bijna 6 maanden oud als bewijs ;).
    Het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt niets over het verloop van je zwangerschap. Zolang je geen hevige krampen krijgt of bloedverlies hebt hoef je je geen zorgen te maken. Een zwangerschap laat zich (helaas) niet voorspellen, en zekerheid heb je nooit. Maar of je je zwanger voelt is daar geen graadmeter van!

5. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik herken je verhaal wel.

Vanwege mij miskraam was ik ook erg onzeker. Heb ook niet echt kunnen genieten de eerste weken, want ik voelde niet zoveel. En nu ben ik 15 en een halve week zwanger, hartje klopt goed, en volgende week weten we wat het gaat worden.
    ( of wat het eigenlijk al is)

Het is vast ontzettend spannend voor je, maar probeer echt je angst opzij te zetten, anders geniet je er niet van. Er bestaat een kleine kans dat het misgaat, maar een grotere dat het goed gaat en daar moet je vanuit gaan oké!!!

Wat kwaaltjes betreft, ik heb een vrij makkelijke zwangerschap gehad, op mijn griep na dan. Amper kwaaltjes en wat ik voelde was dan ook snel weer over. Niet iedereen hangt 9 maanden boven de pot he!

Dus kop op, ga genieten, niet zo druk maken want voor je het weet is je zwangerschap weer voorbij. Het gaat namelijk zo snel;)

6. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    @ emily, bedankt dat stelt me toch weer gerust

@kimmy en dias, bedankt voor de reactie, ik krijg al een vervroegde echo i.v.m. miskraam met 7 weken, dus over drie weken.

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    @mamabailey,

bedankt! het klopt ook wat je zegt en ik lees het ook overal weer terug, maar toch is er gewoon die angst he....gefeliciteerd met jullie zwangerschap! genieten is idd erg moeilijk op deze manier, maar ga het toch proberen...

Deel Deze Pagina