Hey, hebben wij dezelfde schoonloeder? Maar de mijne woont in Engeland dus zal wel niet hahaha. Maar mijn god, dat mens is GEK. Dus arme jij en arme ik... Wat zegt je partner ervan? Oh en Lucia, had dan gewoon gezegd: nee hoor, ik geloof dat het meer jou maat is. En je dan gewoon omdraaien en weglopen. Zou het niet eens verbergen dat ik dat een k.topmerking zou vinden. Haha misschien dat schoonloeder me daarom niet ziet zitten...
2 weken terug besloten wij het te vertellen tegen mijn schoonouders. meer uit fatsoen dan voor de leuk.vraagt ze hoe ver ik ben ik zei dus gewoon 8 weken.zeg ze glas hard ow dan kan het nog verkeerd gaan.ik heb een miskraam gehad bij 11 weken.ik ben nog nooit zo kwaad geweest volgens mij.ik heb nu ook voor mezelf besloten dat ik dat niet meer naar toe ga.
Ik bof wel met mn schoonouders, hartstikke lieve mensen. Best wel modern en bemoeien zich vrij weinig met ons (wel intresse hoor , maar niet tot vervelends toe). En denk dat ze met een kleinkind van onze kant ook prima om zouden gaan
Mijn schoonouders passen op hun 1e kleinkind op de do middag. Die van ons gaat (gelukkig dat we ervoor hebben gekozen) 2 dagen naar het kdv. Nou kwamen mijn schoonouders dat ze do een extra kindje voor oppas erbij krijgen. En raad eens wie? Het zoontje van de ex van mijn zwager/hun zoon! Hoe kun je het versieren. Ben achteraf héél blij dat wij al gelijk hebben gezegd dat onze beeb niet bij hun komt.
Tja ze blijven hun opa en oma, dus ook ik kan me best voorstellen dat ze dit ook willen doen, het is natuurlijk gewoon hun kleinkind dus waarom neit...
Volgens mij is het het zoontje van de EX van hun zoon, dus niet van hun zoon. Wss heeft de ex een nieuwe relatie en heeft ze daar een kindje van, waar zij dan dus op gaan passen. Tenminste, zo lees ik het...
Ik had het anders gelezen. Namelijk kind van ex van haar zwager de zoon van haar schoon ouders. Dus niet kleinkind van hun. Maar een kind van zijn ex en haar partner en niet kind van ex en zwager. Dan vind ik het wel raar, maar als het hun kleinkind is niet. Ik heb trouwens schatten van schoonouders. Annemarie
Ehh hebben wij dezelfde schoonmoeder? We waren van de week een dagje weg geweest naar een subtropisch zwemparadijs. Loopt daar een vrouwtje, van een jaar of 50 of zo, wat echt goed gezet was. Me mannetje loopt met die kleine naar het andere badje en dat had ik gefilmd. Toevallig loopt dat vrouwtje voor de camera langs. Laten we het vandaag aan me schoonmoeder zien weet je wat ze zegt: "Oh ik dacht dat jij dat was!" Terwijl ik maatje 38/40 heb. Ik zeg tegen haar, nou dat vind ik nou niet zo'n leuke opmerking van je! Ik ben gelijk ff klaar met je! Zegt mannetje tegen zijn moeder:"Dat had je nou net niet moeten zeggen!" Zo wel meer van die dingen. Maar die dingen zal ik niet neerzetten. Om kort te zijn: Sinds die kleine er is is ze veranderd van schoonmoeder naar schoonloeder
@Divi; hier net hetzelfde! Als we daar zijn krijg ik ook heel de tijd opmerkingen als: 'volgens mij zijn haar sokjes te klein,ze hangen helemaal naar beneden!' (sokjes van 0-12 maanden...) 'haar truitje hangt naar boven,ocharme!' (natuurlijk, ik heb haar op m'n arm, en ga m'n vrije arm niet gebruiken om constant haar truitje terug naar beneden te trekken) 'weet je wel zeker dat die voeding op de juiste temperatuur is?'(euh...duh!) 'Volgens mij heeft ze een vuile luier hoor!'(heb haar net verschoond.Toen wij haar daarentegen vorige keer daar een uurtje lieten, zat heel haar broek+de maxicosi vol poep en plas) 'je moet haar hoofdje beter ondersteunen!'(ze hield haar hoofd al heel snel goed recht, soms 'valt' haar hoofdje inderdaad nog wel maar héél zelden.Als ik haar hoofd vasthou begint ze trouwens heel erg te wriemelen, vind ze NIET leuk!) Als ik er niet op reageer, zegt ze het gewoon nog eens. (Yes, I'm hearing you, but i'm also ignoring you!) Wordt er soms helemaal gestoord van, maarja...lieve vrede denk ik dan maar. Alhoewel ik niet weet hoelang ik het nog volhou zonder commentaar terug te geven.
Wat een 'leuke' verhalen allemaal Ik heb op zich niet veel klachten over mijn schoonmoeder, was het niet dat ze 40 jaar geleden kapster was en nu nog steeds het haar van een paar oude 'besjes' doet. Dat betekend watergolven en blauw-zilveren kleurspoelingen, bah! Daardoor voelt ze zich gerechtigt om mij steeds maar weer op mijn (volgens haar) schlecht zittende kapsel, sluike haar en altijd verkeerde kleur te wijzen. Ook vindt ze dat mijn haar veel te snel groeit. Duhuh.. ik ga om de zes weken naar de kapper! Dat is tóch zeker een beetje het gemiddeld in Nederland. Ik hou van variatie, maar als ik mijn haar kort draag dan stond het lang leuker en als het lang is moet ik nodig een permanent (yeah right, in 2008). Zeker eens in de twee weken moet ik zulke onzin aanhoren. Het is om er 'grijs' van te worden.
Hihi had het er een beetje raar neergezet. Maar het is inderdaad niet hun kleinkind. Ze hebben een kortstondige relatie gehad (als je het zo kunt noemen). Zij had dus al een kind voordat ze mijn zwager leerde kennen en blijkbaar heeft zij en mijn schoonouders er geen probleem mee dat ze mijn zwager passeren en dus op die kleine gaan passen. Er is hem niets gevraagd en dat is een beetje vreemd . Maar ja laat ze maar lekker gaan, dan heb ik ze straks niet elke keer over de vloer als de kleine er is (zoals ze doen bij het 1e kleinkind, tot obsessief gedrag aan toe).
Heb er maar 1 zin voor: Ik haat ze... Ze hebben me dingen geflikt en nu achter mi rug om ook naar mijn moeder toe en ik heb ook tegen mn mannetje gezegd dat ik ze niet meer hoef te zien.
Ik had het ook anders gelezen... excuus, dacht dat het HUN zoon was maar het is gewoon Haar zoontje sorry ....
Hihi ik moest net denken aan die ene serie van die dinosauriers, waarvan de papa dino steeds zegt: we gooien haar, schoonmoeder, in de teerput hahahaaaa. Is er nog ruimte in de put voor de mijne?
hahahhaha die serie met die dino's! Die was erg leuk! Trouwens....mijn schoonloeders stem klinkt precies hetzelfde als van die dinoschoonloeder.......ook zo krakerig en zeikerig. Zullen we anders zelf een teerput maken? Gooien we ze daarin!
Jaaaa, met vereende krachten hebben we zo een grote put gegraven muawhahaha. Alleen hebben we wel veel teer nodig dan? Hoe heet die serie van die dino's ook alweer?