Schoonfamilie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miez, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat is dit toch een heerlijk topic om te lezen ... :)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

haha DOINGGG

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nu we het er toch over hebben....
    hoef ik niet een nieuwe te openen.
    ben 20 weken zwanger morgen 20 w echo.
    en mijn schoonmoeder heeft nog geen 1 keer gevraagt of gebeld hoe t met mij gaat.laatste keer gezien met moederdag toen waren wij bij haar op visite.
    nu heb ik dus ook geen zin om haar te bellen om te vertellen hoet met mij gaat ik vind dat ze best de moeite mag doen om mij te bellen of ben iknu zo gek?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee hoor je bent niet gek hoor.ik zou het ook niet meer doen ik doe het nu ook niet hoor. als ze wil weten hoe het met me is moeten ze zelf met mij contact op nemen niet met mijn vriend.je heb echt gelijk hoor echt wel.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik wil mee doen met een plek voor 3 personen mag dat?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik wil mee doen met 4 personen ...ouders en schoonouders ...is er nog plek ?

7. Vlinder84

Ja joh, genoeg ruimte, maar moeten jullie wel helpen met graven muawhaa. Oh trouwens, ik hou mijn schoonmoeder ook niet meer op de hoogte hoor en mijn vriend ook niet. Gaat ze steeds klagen dat ze niks hoort. Ja, bel dan zelf een keertje...

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik houd die van mij ook niet op de hoogte ,....mijn ouders ook niet ...mijn moeder wou zelfs dat ik ging bellen als ik de kleine voelde bewegen ...ook al was het midden in de nacht ....ttsss no way

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi die instelling heb ik dus ook als ze willen weten hoe het met mij is moeten ze mij maar bellen :)

ik graaf mee waar moeten we geen graven?

10. Vlinder84

Tja, ik woon nog bij mijn ouders, dus die blijven vanzelf wel op de hoogte :p Maar ik ga ze echt niet wakker maken en roepen: kijk, hij beweegt haha. Sjohhh ik wil slapen joh. Maar dat is dus de reden dat schoonloeder zo jaloers is. En ik begrijp het wel, mijn ouders krijgen straks alles mee van de kleine en zij niet. Maar kan ik er wat aan doen dat zij niet in NL woont? En hoe meer ze zich opdringt, hoe meer ik weg ren haha.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    o ben blij dat jullie er ook zo over denken dat t niet aan mijn koppigheid ligt op dit moment.
    maar ik ga ff stapje verder........
    wat als ze tot aan mijn bevalling nu niets van zich laat horen!
    moet ik haar dan koste wat het kost snachts bellen en ben ik dan onredelijk als ik zeg dat ze niet meteen dezelfde dag bij mij aan bed hoeft te komen staan of ga ik dan te ver?

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou als ze bij mij tot aan de bevalling geen contact op nemen met MIJ. dan hoeven ze ook niet te komen als de kleine er is hoor dat hebben ze 32 weken gehad en als ze dan nog niets van zich laten horen dan ben ik heel hard en dan krijgen ze een kaartje met de mededeling dat ze niet welkom zijn

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    jeetje wat een vervelende schoonouders bestaan er toch :confused:
    en hoe denkt je mannetje daarover?

mijn schoonouders zijn echt schatten, natuurlijk bemoeid schoonma zich weleens naar mijn idee iets teveel met e.e.a. maar niet tot vervelends toe. Ik kan ook gewoon zeggen als ik iets niet leuk vind wat ze doet.
    Ze wilde bijvoorbeeld tijdens de bevalling op de gang wachten maar dat wil ik echt niet, eerst lekker met ons 3tjes en thuis (of een paar uur later) zien we wel verder. Vonden ze (allebei) natuurlijk niet leuk om te horen maar ze respecteren het wel. Als "compensatie" hebben we gevraagd of zij dan het huis willen versieren, zo trots als een pauw gaven ze aan dat graag te willen.

Met mijn moeder hebben we geen contact meer en mijn vader woont in dordrecht en heb ik sinds 4jaar ofzo weer contact mee maar niet echt onwijs goed ofzo dus we bellen ze wel maar die zullen wel niet direct komen.

succes allemaal met de (schoon)ouders!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn mannetje staat achter mij ze zijn ons al 2 jaar uit elkaar aandrijven en dat lukt ze niet.mijn vriend heeft nooit echt veel contact gehad met ze hij is chauffeur en was dus ook nooit thuis.hem boeit het verder niets meer hij zegt gewoon wij moeten het samen doen en hun hebben daar niets mee te maken

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    dat scheelt inderdaad wel, er zijn natuurlijk altijd mannen die het niet over hun hart kunnen verkrijgen (hoe erg hij ze soms ook haat) om afstand te nemen van zijn ouders. gelukkig is dat voor jullie geen struikelblok. Ik zal inderdaad lekker afwachten tot ze iets laten horen, zoniet dan zal ik niet eens de moeite nemen om een kaartje te sturen dat ze niet welkom zijn dat merken ze wel als ze dan toch een keer bellen. succes!

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nou bij het idee alleen al dat mijn schoonmoeder op de gang staat te wachtten krijg ik al algehele ontsluiting. whahahhah. no way dus he!

17. Vlinder84

Bij mij schiet de boel juist op slot whaha. Mijn schoonmoeder deelde gewoon even mee dat ze bij de bevalling zou gaan filmen, was leuk voor de familie in het buitenland. WTF? En vervolgens 2 weken komen logeren in mijn kraamtijd. Schreeuwende ruzie hebben we erom gehad. Wegwezen met dat mens. Nu gaat ze beneden bij mijn ouders slapen, boden ze zelf aan, maar ik heb iedereen gewaarschuwd: als je mij boos maakt of dwars zit in mijn kraamtijd, dan gaan er koppen rollen...

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    mmm zou haast denken dat je vriendin van mij bent vlinder.
    ook mijn vriendin haar schoonmoeder gaat koste wat het kost 2 weken bij ze in huis ja dat wil ze dus.

enigste verschil is dat hun er niets over durfen te zeggen nou nowayyyyyyyy

19. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    vlinder84, die schoonmoeder spoort niet hoor, dat ze je bevalling wil filmen voor familie!

moet je ff aan haar vragen of ze met dr benen wijd wil en dat jij haar dan gaat filmen...........gek mens.

20. luuus

luuus Niet meer actief

hier ook geen contact meer met schoonouders en wat een russssstttt hebben wij hahaha

Deel Deze Pagina