Mag ik gastouder worden als ik zelf gebruik maak van opvang

Discussie in 'De lounge' gestart door Femmetje, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Heeft er iemand ervaring mee? Ik ga beginnen met een opleiding eind augustus. Ik moet dan 1 dag in de week naar school en pas na zo'n maand of 3 stage gaan lopen. Nu wil ik dus tot ongeveer november als gastouder gaan werken. (kindjes bij mij thuis opvangen. Want al die tijd heb ik alleen maar 1 schooldag en s avonds studeer ik maar overdag heb ik dan niks) Maar, ik maak zelf ook gebruik van een gastouder. (nu werk ik nog en straks past mijn gastouder op als ik naar school moet en huiswerk moet maken en moet leren) Mag ik mij nu in laten schrijven als gastouder? Want eigenlijk is het wel een beetje vreemd toch, gastouder worden terwijl je zelf ook een gastouder nodig hebt waar je eigen kids heen gaan?

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zal je gastouderbureau eens informeren. Ik werk op een dagverblijf en maak ook gebruik van een gastouder, maar dit had evengoed ook een kdv kunnen zijn.
    Volgens mij kan dit wel hoor, is dit helemaal niet raar! Iedereen heeft recht op kinderopvang volgens mij!

3. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi moonlight, bedankt voor je reactie. Het zit zo dat mijn zus als gastouder oppast (de soort opa en oma subsidie maar dan krijgt mijn zus dit) Ze is dus officieel wel gastouder maar ook weer niet. (op papier wel maar niet echt dat ze het als haar werk doet) Maar nu wil ik zelf dus wel dat gaan doen voor erbij, dat is via een kinderdagverblijf die ook gastouderbemiddeling doen. Dus dan zou ik het daar misschien eens na moeten vragen ja. Maar dacht misschien staat dat een beetje raar dat ik gastouder wil worden maar zelf ook daar gebruik van maak. Maar ga gewoon even informeren van de week!

Deel Deze Pagina