Gezocht regio Breda. Onderstaande trolley. Het ene filiaal zegt dat ie uitverkocht is, het andere filiaal zegt dat ie nieuw is en nog niet binnengekomen. Word er een beetje moe van. Zeker ook aangezien de Actions niet telefonisch bereikbaar zijn voor informatie en ik met m'n nagenoeg 37 weken zwanger ook geen zin tijd energie en überhaupt fysieke mogelijkheden meer heb om alle Actions in de regio af te struinen... Dus, als iemand 'm spot in mijn regio, wil je het dan even laten weten? Thanks! (Ja, ik weet dat Ikea dezelfde heeft, de Raskog, maar die is wel dubbel zo duur...)
Ik kijk straks even voor je (kwartiertje van Stada Breda vandaan). Vind 'm zelf stiekem ook wel leuk voor de knutselspullen van de kids
Ze hadden hem vorig jaar ook al een hele tijd, eerste weken overal uitverkocht en daarna lagen er bulten met deze trolleys in doos.
Dames, ze kent de Raskog van Ikea (zie openingspost). Deze is dubbel zo duur Ts, er stond er in het filiaal hier 1 stuk in het wit. Ik stuur je een PBtje...
Morgen gaat de zoektocht verder! Tot dusver bedankt voor de input! Leuk als knutselkar @tuc! Hier is 'ie bestemd voor de (wasbare) luiers straks.
Ik ben geslaagd! Vond stomtoevallig een nagelnieuwe donkerblauwe Raskog op mp gisteren, hier in de buurt ook nog, dus heb die opgehaald. #onsbuntzuunig