Ik heb sinds ik zwanger ben nogal haar op mijn buik. Nu heb ik dit onder mijn navel 1x wegeschoren stom ik weet het. Maar nu zijn alle haren pikzwart!! Ik voel me net een vent en durf mijn buik amper te laten zien... Ik heb het nu weg geëpileerd hopend dat het wegblijft of langer wegblijft.. Heeft iemand anders nog tips om het bijv te bleken? Harsen ben ik niet z'n voorstander van. Laseren zou ik ook wel willen... Enige prijsindicaties? En kan/mag dit als je zwanger bent? Er stat me iets van bij dat dit niet in de zomer kan??? Alvast bedankt Groetjes schamende appie
Ik ken het maar ik laat het lekker zitten want na de zwangerschap is het weer weg. Dus ik zou zeggen niks er aan doen komt door de hormonen en als je het nu steeds gaat weghalen heb je denk ik kans dat het blijvend is en dat wil je ook niet.
Heb het ook sinds ik zwanger ben hoor! Kan me alleen voorstellen dat het na een keer scheren als dikkere haren / stoppels terug komt....das wel balen natuurlijk! Zou het dan zelf idd maar een keer epileren / harsen want dan komen de haren niet zo stomp terug .. maar gewoon als zachtere haartjes... x
je kan ze bleken met kamille. sterke thee zetten, insmeren en dan in de zon. (schijnt zo te zijn, heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar is een poging waard zou ik zeggen)
hahaha..hier hetzelfde hoor! sinds mijn eerste zwangerschap heb ik een lekker vachtje op mijn buik... ik pluk ze gewoon met de hand eruit ( met pincet) zo komen ze steeds iets lichter en zachter terug... misschien een idee?
Bedankt voor de tips, bleken met bleekmiddel heb ik geprobeerd haha... Hielp beetje. Epileren hou ik het bij en maar laseren als het kindje eruit is... Had er voor de zw ook al wel last van maar toen waren ze lang niet zo donker... Wou sowieso al laseren. Nogmaals thanks en ben blij dat ik niet de enige ben haha!
Haha ik heb het ook nog steeds hoor... Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap ook ineens weggeschoren ( stom stom ) maar trek het er nu ook vaker uit met een pincet... nu zijn ze wel al lichter en erg dun.