we gaan donderdag op vakantie vliegen donderdag ochtend om 5 over 5 en vliegen terug 7 augustus 5 voor 12 smiddags maar als je telt zijn dat 10 dagen en op onze papieren van de boeking staat 11 dagen . we hebben vanmiddag de tickets gehaald en zagen net pas dat de terug reis datum niet klopt . heb arke net gebelt en ze bellen me terug maar wacht nu al een uur wat zouden jullie doen terug bellen doe ik zo maar wat zouden jullie willen dat arke nu doet we hebben ons zo verheugd op 11 dagen
Terug bellen en op je strepen gaan staan. Tenminste dat is wat ik zou doen als ik heel zeker wist dat ik voor 11dagen geboekt hebt.
tja, als je een dag later terug kan qua vlucht, zou ik dat willen, maar anders dus een onkosten vergoeding uiteraard. Ik kan me namelijk voorstellen dat het gewoon niet meer te regelen is, een dag langer... dus dan blijft een onkostenvergoeding over...
Balen zeg....maar ik zou wel die dag erbij willen als de afspraak 11 dagen zou zijn. Laat Arke het maar oplossen. Kwebbel
Mocht het echt niet kunnen dan uiteraard een vergoeding. shit zeg wat zou ik er ook van balen als dat bij ons was gebeurd.
ja op het papier staat reisduur arrangement 11 dagen totale reisduur 11 dagen alleen de terus reis datum is verkeerd maar wij hebben dat zelf gewoon niet eerder gezien dan vandaag zooo stom maar ging er van uit dat het goed was nu is het erg kort tijd maar er staat op dat papier echt 11 dagen
ik wil eigenlijk gewoon me 11 dagen of ben ik nou zo veeleisend ze hebben nog niet gebeld zullen wel druk zijn met iets te regelen
Ik zou niet afwachten tot ze jou terug bellen....kan nog wel eens lang gaan duren. Zou je adviseren zelf weer even te bellen
Je bent toch niet veeleisend door toch die 11 dagen te willen. Je hebt nota bene 11 dagen geboekt! Ook ik zou niet wachten tot jij gebeld wordt, maar ik zou ook zelf bellen. Laat je maar vertellen hoe ze het oplossen. Vluchten Nederland/Duitsland etc etc. Klopt de nachten van je verblijf wel? Kwebbel
Ik zou ook die 11 dagen eisen hoor, gewoon gek blijven bellen. je hebt verdorie voor 11 dagen betaald en hoe ze het oplossen is hun probleem. Je mist gewoon een nacht hotel door hun fout. Wil wel eens weten bij hoeveel mensen dit geintje wel lukt.... Goed dat je controleerde!!!! Succes
Je komt waarschijnlijk aan op 8 augustus en dat is dan dag 11! Daar ga je echt niks aan kunnen veranderen.