Is de petitie toch niet voor niets geweest! Helaas voor ons te laat maar toch "fijn" dat dit straks beter geregeld is want het is al erg genoeg om je kind te verliezen Uitvaart te vroeg geboren kind toch vergoed - Alles over verzekeren | OverGeld.nl van De Telegraaf [Verzekeringen]
Wat 'fijn'! Uiteraard tussen aanhalingstekens,want de reden hiervoor is uiterst triest en verdrietig.
Dat is goed nieuws. Hebben ouders die een kindje verliezen niet ook nog de financiële zorg bij. Het is allemaal al erg genoeg.
Wow, super dat het nu wordt geregeld! Een zorg minder voor de ouders die voor deze "keuze" worden gesteld!
Goed nieuws toch. Het is een begin van de erkenning. Fijn dat de verbond dit doet!! Dus altijd een verzekeraar kiezen die hierbij is aangesloten.
Uitvaart te vroeg geboren kind toch vergoed - Alles over verzekeren | OverGeld.nl van De Telegraaf [Verzekeringen] ik kwam dit tegen via internet! eindelijk wat goeds!
Gelukkig geen ervaring mee. Maar ben super blij dat dit gaat gebeuren. Jammer dat het pas op 1 jan. in gaat.
ik heb die peptitie ook getekend en toen kwam ik dit tegen, denk dit moet ik gewoon plaatsen.. hier hebben we toch met ze alle voor gezorgd
He wat fijn! Ik word er alleen een beetje kwaad over dat er constant gedaan wordt alsof de verzekeraars na 26 weken wel uitkeren. Niet dus! Interpolis wilde pertinent niets uitkeren tot de rabobank uit coulance de helft van de rekening voor ons wilde betalen en zij dit hebben doorgegeven bij Interpolis. Toen pas kwam interpolis met de rest op de proppen! Dat voelde als een enorme klap toen we hoorden dat ze ons gewoon in de kou lieten staan.....
Wat een goed nieuws. En bij de laatste regel van het artikel sprongen de tranen mij in de ogen. Dan Danique ook wordt erkend als mens. Want zo is het maar net.