schoonma met koortslip kuste mijn baby!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vlinder84, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

AFSCHIETEN DIE SCHOONMOEDER.....! :)

Nee neem contact op met je HA als je het niet vertrouwd.. misschien kunnen ze bloedafnemen (wel zielig) om te kijken of er een besmetting heeft plaatsgevonden.....

Debbie
    De kinderarts zei dus dat dat een fabeltje is... aangezien mijn zoontje met 10 dagen oud met spoed naar het ziekenhuis moest, omdat snotterend kraambezoek hem aangestoken had... (had 39,7 koorts en moest 4 dagen aan de zuurstof)
    Hij zag daar veel kleine baby's komen...op de kinderafdeling...!

SNAP MENSEN UBERHAUPT NIET DIE ZIEK OP BEZOEK KOMEN.... OF KINDEREN MET EEN KOORTSLIP GAAN KUSSEN...! EN DAN NOG NET DOEN OF JIJ EEN OVERBEZORGDE MOEDER BENT... :evil:

2. Niet meer actief

OOOOOOH Ramona bijna is het zover! :D:D

3. ramona0309

hihi... zie nu je reactie pas....
    nou t rommelt van alle kanten.... maar gebeurt niets hoor....!

4. Niet meer actief

hihi nou LANG duren kan het niet meer... hoop voor je dat het snel doorzet!

5. ramona0309

me too....
    Je ziet het wel....als mn banner verandert... :D

6. Niet meer actief

ik duim voor je dat die banner snel verandert :D

7. ik heb zelf ook altijd koortslippen, en ik heb er een soort van radartje voor, als ik maar denk dat iemand koortslip heeft, zeg ik gelijk dat ze niet bij mijn kinderen in de buurt hoeven te komen, en ook geen kusjes geven!

Degene die dan nijdig is , das dan jammer.

Ik las net iets over antistoffen, voor het koortlipvirus geldt dit wel!

Ik ben zelf bevallen met een koortslip en ik was bang om de baby te besmetten, maar omdat ik het virus heel mijn leven al heb, heeft de baby antistoffen ervoor, en hoefde ik daar niet bang voor te zijn.

8. ramona0309

ninien
    ja maar dat was omdat je het ZELF al bij je draagt...

ik heb nog nooit een koortslip gehad... dus mijn kindje heeft geen anti-stoffen daarvoor....

Veel mensen hebben het idee dat een kleine baby niet ziek kan worden omdat hij overal anti-stoffen voor zou hebben gekregen van de moeder.... maar zo werkt het dus niet...
    jammer genoeg :(

9. Ik bedoelde het ook voor mezelf ;)
    Ik was bang dat ik mijn kind zou besmetten bij de bevalling.

Nu ze wat groter is krijgt ze van mij ook geen kusjes als ik er weer 1 heb.

bij mij wilde iemand met krentbaard op kraamvisite komen......ik dacht dat ik ontplofte , hoe haalt iemand het in zijn hoofd, dus ik zei nou liever niet.
    Mensen waren toch een beetje verontwaardigd.....

kom nou toch een kind met krentebaard,daar ga je toch niet mee op kraamvisite, dat verzin je toch niet :confused: :confused:

10. ramona0309

:confused:
    nou ja zeg....!

Wat ik trouwens ook heel erg vond is dat mijn schoonmoeder (ja daar ga ik weer... hahah) laatst vertelde dat ze ziek was.... maar dat ze wel de dag ervoor op een kraamfeest was geweest en toen al paracetamol had ingenomen, omdat ze toen al grieperig was....
    Ze heeft het verdomme ZELF gezien dat haar kleinkind (mijn zoon) aan de zuurstof moest liggen door zulk onverantwoord gedrag... en dan ZELF ziek op kraamvisite gaan....
    Ze kreeg gelijk een uitbrander... en kwam toen met het excuus ja maar ik heb de kleine niet gezien, want die lag te slapen...
    Ja dat wist je toch niet van te voren....!

had al (voor de gein) het tekstje bedacht voor op ons geboortekaartje...
    bent u verkouden of draagt u andere ziektekiemen bij, bezoek dan een huisarts in plaats van mij... :)

11. Niet meer actief

Haaaaaahahahahahaaha :)

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik was ook erg streng voor koorstlippen etc. ze kwamen niet eens mijn huis in. mij was namelijk verteld in het ziekenhuis dat dit virus niet alleen verspreid via een kus. even krabben, iets pakken en als jij het dan pakt zit het ook aan jou vingers.
    ik zou gewoon even je ha bellen in nederland en vragen waar je op moet letten.

wat ontzettend balen. welk land zit je?

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik ben helaas ook vaak "gezegend" met een koortsblaar en ik hou dan veel rekening met de mensen om mij heen. NIEMAND krijgt een kus (zelfs vriend niet!) (en ook niemand op de wang) en ik was mijn handen ongeveer elke 5 minuten :D

Zelfs mijn vriend zou ik kunnen besmetten en hij kan dan hersenvliesontsteking krijgen en dus overlijden.... Dat vergeef je jezelf natuurlijk NOOIT!

Wel heel vervelend om te hebben hoor :(

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

We zijn inmiddels bij de kinderarts geweest op het cb en die heeft gezegd dat het gevaar nu wel geweken is. Er zijn immers geen tekens geweest van besmetting, anders had ik dat allang gemerkt. Maar ze moest in het vervolg wel beter uitkijken, die schoonmoeder van mij, zei ze. Grrr ik ben er nog beroerd van. Het heeft me echt slapeloze nachten gekost en we weten allemaal dat moeder de overtreffende trap van moe is ;) En idd, wat bezielt mensen toch om ziek ergens op kraambezoek te gaan? Idioot gewoon! Laatst kwam een vriend van mijn vriend op bezoek en die zei dat hij gister zo ziek was geweest. Nou lekker denk ik dan, straks steek je ons aan. Ik heb ook gezegd dat hij de kleine wel een andere keer vast mag houden, wanneer hij weer beter is. Sommige mensen zijn echt stupide af en toe...

Deel Deze Pagina