schoonmaak azijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Jennefer1985, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

mijn ventje is een beetje erg dom geweest :( de waterkoker moest ontkalkt worden hij was vergeten het aan te zetten en ermee door te gaan gevolg is dat hij later thee voor me ging zetten en ik dus 1 slok heb genomen ik dacht dat het aan het zakje lag dus ik gooide de thee weg nieuw water erin en weer een thee zakje maar weer dezelfde vieze smaak ja natuurlijk :( ik heb dus 2 slokken verdunde (want ik had het voor hem er al in gedaan in de goede verhoudingen) schoonmaak azijn op nu ben ik dus ook zwanger weet iemand of dit kwaad kan? :( ben niet bang dat het voor mij kwaad kan maar echt voor mijn beebje :(

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

kan geen kwaad. schoonmaakazijn is gewoon geconcentreerde gewone azijn. in jou geval met extra kalk ;) kan geen kwaad, maar als je erg ongerust bent kan je even bellen met de verloskundige.

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Azijn kan niet zoveel kwaad volgens mij hoor.

4. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

bedankt voor een beetje geruststelling! heb alsnog even de vk gebeld en ze moest wel lachen maar kan dus niet zoveel kwaad gewoon wat meer drinken erna :) bedankt voor de antwoorden! deze mag dicht!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @jennefer nou ben je wel goed ontkalkt .....wel even een glas melk drinken voor de zekerheid ;)

6. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

:D kom in ieder geval geen kalk te kort :) mag alleen helaas geen melk :( lactose intolerantie :(

Deel Deze Pagina