Hoi na een aantal keren "goedkope" baterijen te hebben gekocht ben ik weer overgestapt op de Duracell...zijn wel het duurst maar ik zelf vind ze lekker lang meegaan... Nu was ik nieusgierig wat zijn jullie ervaringen met baterijen en welk merk vind je zelf fijn? alle tips zijn welkom......
wij hebben altijd de batterijen van ikea, gene klachten. maar we gebruiken maar voor een paar dingen batterijen en ze gaan altijd héél lang mee
meestal gewoon die goedkope van de wibra met dat katje erop dacht ik. eigenlijk gebruiken wij haast nooit batterijen.
Ik ben na een boel goedkope ook weer terug naar de duracell gegaan. Alleen die van de aldi nog nooit getest, dus die zal ik ook eens proberen gaan! Vooral bij alle speelgoed van Iman merk ik dat Duracell VEEL langer meegaat dan de goedkopere batterijen!
wij gebruiken al heeel erg lang varta baterijen maar ja wat wil je als je schoonvader al 45 jaar bij de varta fabriek werkt
heb een boogie bal van v tech en die werkte niet goed. toen vroegen ze in de winkel wat voor bat zitten er in. ik ja goedkope geloof ik. toen kreeg ik het advies om er goed duurdere in te doen en ja hoor ik deed dit na verschillende keren de goedkope bat te hebben gewisseld en hijdeed het weer helemaal? raadselachtig. de verkoopster vertelde dus dat het speelgoed vaak deze kuren heeft en dan dus ff duurdere bat moet proberen dus voor ons geen goedkope meer in het speelgoed.
oplaadbare batterijen, je kan niet handiger hebben. Ik zorg ervoor dat ik er meerdere heb een stuk of 10 van elke soort die je het meest gebruikt. Je laad ze goed op en hup je kan een tijdje weg, echt handig voor je als je kinderen veel speelgoed hebben met batterijen. En het is ook een stuk minder vervuilend dan steeds weer nieuwe batterijen te kopen.
Mijn man heeft in een fotozaak gewerkt en daar doen ze veel met batterijen. Hij had eerlijk gezegd weinig goede woorden voor Duracell. Vooral duur en kwalitief slecht waren wel kenmerken. Daarintegen werken zij wel heel veel met Varta. Persoonlijk kan ik alleen maar beamen dat die lang meegaan!
Ik haal ze bij de Lidl,zijn goedkoop,maar ze gaan hier wel lang mee. Doe ze zelfs in mijn digitale camera
Hier ook Duracel, vooral voor mijn draadloze microfoon want die lust geen andere (en al helemaal geen oplaadbare), zitten er andere in dan gaat ie kraken en dat is beetje zonde. We halen wel eens ergens goedkopere batterijen maar die gaan vaak toch minder lang mee voor mijn gevoel.