welk "merk" baterijen

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi

na een aantal keren "goedkope" baterijen te hebben gekocht ben ik weer overgestapt op de Duracell...zijn wel het duurst maar ik zelf vind ze lekker lang meegaan...

Nu was ik nieusgierig wat zijn jullie ervaringen met baterijen en welk merk vind je zelf fijn?

alle tips zijn welkom......

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben altijd de batterijen van ikea, gene klachten. maar we gebruiken maar voor een paar dingen batterijen en ze gaan altijd héél lang mee

3. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    ook hier Ikea, ze zijn zo veel goedkoper dat het niet uitmaakt dat ze korter meegaan..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik haal 1x per jaar zo'n pakket bij de action met 20 stuks er in ofzo.. ben er ook tevree over.

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    meestal gewoon die goedkope van de wibra met dat katje erop dacht ik. eigenlijk gebruiken wij haast nooit batterijen.

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    oplaadbare batterijen! :D

7. Jennefer1985

Jennefer1985 Actief lid

hier van de aldi als ik het goed heb, ook soms van ikea

8. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Die van de Aldi. Volgens de consumentenbond als beste getest. En lekker goedkoop!

Groeten,
    Aleida

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben na een boel goedkope ook weer terug naar de duracell gegaan. Alleen die van de aldi nog nooit getest, dus die zal ik ook eens proberen gaan!
    Vooral bij alle speelgoed van Iman merk ik dat
    Duracell VEEL langer meegaat dan de goedkopere batterijen!

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wij gebruiken al heeel erg lang varta baterijen

maar ja wat wil je als je schoonvader al 45 jaar bij de varta fabriek werkt

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb een boogie bal van v tech en die werkte niet goed. toen vroegen ze in de winkel wat voor bat zitten er in. ik ja goedkope geloof ik. toen kreeg ik het advies om er goed duurdere in te doen en ja hoor ik deed dit na verschillende keren de goedkope bat te hebben gewisseld en hijdeed het weer helemaal? raadselachtig. de verkoopster vertelde dus dat het speelgoed vaak deze kuren heeft en dan dus ff duurdere bat moet proberen dus voor ons geen goedkope meer in het speelgoed.

12. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    oplaadbare batterijen, je kan niet handiger hebben. Ik zorg ervoor dat ik er meerdere heb een stuk of 10 van elke soort die je het meest gebruikt. Je laad ze goed op en hup je kan een tijdje weg, echt handig voor je als je kinderen veel speelgoed hebben met batterijen. En het is ook een stuk minder vervuilend dan steeds weer nieuwe batterijen te kopen.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mijn man heeft in een fotozaak gewerkt en daar doen ze veel met batterijen. Hij had eerlijk gezegd weinig goede woorden voor Duracell. Vooral duur en kwalitief slecht waren wel kenmerken.
    Daarintegen werken zij wel heel veel met Varta. Persoonlijk kan ik alleen maar beamen dat die lang meegaan!

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik haal ze bij de Lidl,zijn goedkoop,maar ze gaan hier wel lang mee.
    Doe ze zelfs in mijn digitale camera

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook Duracel, vooral voor mijn draadloze microfoon want die lust geen andere (en al helemaal geen oplaadbare), zitten er andere in dan gaat ie kraken en dat is beetje zonde.

We halen wel eens ergens goedkopere batterijen maar die gaan vaak toch minder lang mee voor mijn gevoel.

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook Lidl, of Duracell.

Deel Deze Pagina