schoonmaak tik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marsshi, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Bij mij was de schoonmaakwoede er in de eerste weken dat ik nog niet wist dat ik zwanger was en met een week of 20. Later niet meer. Nu ik bijna een maand moeder ben is het er weer. Alles moet schoon zijn......
     
  2. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hier is het al wel begonnen.. Maar komt ook omdat we aankomende week gaan verhuizen..

    Liefs kiss
     
  3. Joaney

    Joaney Actief lid

    15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ik had al wel vanaf 20 wk ongeveer opruimkriebeltjes enzo.

    Maar het is vorige week (met 38 weken) echt in alle hevigheid losgebarsten!
    Pff, wat wor ik moe van mezelf zeg!
    Het hele huis is nu glimmend schoon, alle overtollige rotzooi is weg en hoef alleen de kelder en de bijkeuken nog.. Ik ben nu 39 weken, vrijdag ben ik uitgerekend, ben bang dat er dan pas een einde aan komt!

    Succes als je het ook krijgt :-D
     
  4. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik kreeg pas zin in schoonmaken toen ik met verlof ging.
    En dat was wanneer ik er zin in had. Nu moet alles gelijk opgeruimd zijn van mij :)
     
  5. marber

    marber Lid

    17 mei 2007
    98
    0
    0
    Ik wil op het moment erg graag schoonmaken. Maar naast 40 uur werken valt dat momenteel een beetje zwaar en daar wordt ik erg boos en gefrustreerd van, wat ik dan weer afreageer op mijn kereltje omdat ik vind dat ie te weinig doet en wat ie doet niet goed doet. Erg zielig dus voor hem. Hoop dat dit gauw weer over gaat, normaal gesproken ben ik niet zo van het poetsen. Het komt wel wanneer er tijd voor is denk ik dan. Maar nu.....
     

Deel Deze Pagina