We liepen vanmiddag door de winkelstraat in onze woonplaats toen een mevrouw van een castingbureau me kwam vragen of ik geïnteresseerd was in het inschrijven van onze dochter, omdat ze vond dat ze zo'n leuk koppie heeft. Nu wil ik eigenlijk juist zoveel mogelijk vermijden om mn dochter het idee te geven dat uiterlijk belangrijk is, maar stiekem vond ik het toch wel leuk om te horen dat een ander DL er ook zo lief vindt uitzien . Ik ben er dus niet op ingegaan, maar toch wel een beetje trots op mn Hollands next top hummel . Dit wilde ik gewoon even kwijt .
Wat leuk zeg! Al ben ik wel altijd huiverig voor dat casten op straat, je hoort er soms gekke verhalen over van nepbureaus etc (zelf ook meegemaakt toen ik jong was ) maar goede bureaus schijnen het toch ook te doen! Ennuh idd foto ?
haha, ja dat moet nu eigenlijk wel he. Hier is ze EDIT: ok, heb haar weer weggehaald, want wil hier wel graag anoniem blijven en er struinen nog twee RL kennissen rond hier
Ze heeft op deze foto wel een rare vlek op haar voorhoofd zie ik nu, maar goed je kunt haar nog steeds zien.
Dank je @kleintje: Ja, daar was ik ook wel een beetje huiverig voor. Op zich kwam ze wel oké over, maar ja je weet maar nooit.
Dames er loopt hier al een topic over, deze gaat dicht http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/375441-kent-iemand-goede-castingbureau-voor-kinderen.html
Toppie! En ik heb de foto niet gezien, maar het geeft zo'n trots gevoel, he, als ze je kind mooi vinden