Wij drinken in onze doppers ook nooit iets anders dan water. Toen ik er ook limonade uit dronk had ik heel snel schimmel
Ik heb er ook nooit iets anders in gedaan dan water en ze gaan in de vaatwasser. Misschien dat ze soms te lang nat zijn geweest ofzo.
Ik heb er ook alleen water in en ze gaan regelmatig in de vaatwasser mee (of ik was ze met de hand af) Toch schimmel in de dop.
Ik vraag me af of ik de enige ben met dit "probleem" Maar wij hebben ook van die plastic bordjes van de ikea, die gekleurde voor kinderen. Alleen die dingen blijven soms zo vreselijk vettig, ik snap er niets van. Of er nu een boterham op heeft gelegen of de avondmaaltijd... soms trek ik er 1 uit de la en dan ligt er echt zo'n vetlaag op. Nu was ik wel met hand af (geen vaatwasser) maar met dreft en ik droog ze gelijk af en toch gebeurd het. We hebben pas een nieuwe set gekocht en weer heb ik het soms. Zit geen logica in maar irriteer me er wel aan.
Hier ook die plastic bordjes en bekers. Herken het niet. Op het werk ook dit servies en ook nooit een vettige laag ontdekt. In beide gevallen een vaatwasser.
Wij hadden ook natuursteen in onze oude badkamer, geen idee hoe je dat weg krijgt maar als je het weg krijgt kan je het beste elke keer de douche uitdrogen wanneer de laatste heeft gedouchte. Dan krijg je geen kalkaanslag en hoef je niet meer zo te boenen. Blijkbaar hadden de vorige bewoners er geen zin in.
Ja mooi is het wel maar handig zeker niet.. Ik droog inderdaad altijd na en ook de kranen enzo maar denk dat het heeeeeel lastig wordt om dat bij man er ook in te krijgen In de volgende badkamer denk ik geen natuursteen of zo'n Hydroflow ertussen dat het minder aanslaat.
Zijn het van die semi transparante bordjes? Daarmee had ik dat ook, is volgens mij gewoon het materiaal. Met andere plastic bordjes van Ikea geen last van. Wij hebben trouwens geen vaatwasser.
Met de leer en kussen schuim van Jemako krijg ik de meeste vlekken uit mijn bank en stoelen (stof) Dan zou een vloerkleed ook moeten lukken. Samen met de groene spons
Ik doe dat altijd met groene biotex. Even goed inborstelen en dan met droge doek wrijven. Kleed schoon, doek vies.
Hmm dat zou ik eens kunnen proberen op een klein stukje. Iemand ervaring met een 'krachtige laminaatreiniger' zoals HG? Is dat echt beter dan een sopje met allesreiniger?