Wij hebben deze, https://www.waterontharder.com/nlk/?gclid=Cj0KCQjww_f2BRC-ARIsAP3zarHYscBm2ioi8lXHdCoXpOabvPyKOsG7OYE2aOw3XrUEpAmnkcBwn4oaAviiEALw_wcB je plaatst hem op je waterleiding, en binnen enige tijd resultaat.
Dank je, ga me eens inlezen. Is een stuk goedkoper dan al die systemen en heel veel goedkoper dan elke 2 a 3 jaar 2 nieuwe kranen van bijna €400 per stuk. En dan reken ik niet eens de douchekoppen mee die van binnen verkalken dus ook elke paar jaar vervangen moeten worden.
@GossipGirlxoxo kan je me adviseren welk doekje ik het best kan pakken voor zwarte lamellen die enorm veel stof aantrekken
Ik had net een heel verhaal getypt en toen viel mijn batterij uit. Kom er morgen bij je op terug. Maar heb de gouden tip!
Dames hoe maken jullie een houten vloer schoon? Ik doe elke dag stofzuigen en 1 a2 x per week dweilen. Maar merk dat de groeven echt heel vies zijn als ik de vloer met een doek afdoe is de doek alsnog vies
Lieve schoonmaakprinsessen...welke stofzuiger kunnen jullie mij aanraden? Geen dyson (veel te duur voor mij ) en met speciaal filter bij allergieën.
Op je knieën en dan poetsen 1x per maand of per 2 maanden? Of de stoomreiniger (ik gebruik 'm op laminaat, maar weet niet of het kan op jouw vloer).
Helaas, ik ben een dyson fan. Is je geld echt dubbel en dwars waard hoor. Doet het nu na 7 jaar nog steeds super. Ik heb er trouwens één met een snoer.
Ik ben heel tevreden met mijn Numatic (ook wel bekend als Henry/Hetty stofzuigers). Mijn man heeft vroeger als schoonmaker gewerkt en daar gebruiken ze deze stofzuigers vaak ook. Met Dyson heb ik ook niets, wordt echt enorm overschat m.i.
Haha, nee echt te duur voor mij. Ik heb ook nog eens ooit een topic hier gevolgd waar leden ontevreden waren. Dat riskeer ik niet voor die prijs
Dat bedoel ik inderdaad. Alhoewel ik zag dat er ook tussen de Hepa filters verschil is. Mijn kinderen zijn erg allergisch helaas dus wil er gelijk één met een goede filter.