Schoonmaak tips!

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.800
    4.582
    113
    Geen Gossipgirl, maar ook poetsfiemel ;)
    De Bosch Freee is hier in huis goud waard. Dit is al de 3e en gebruik hem heel intensief (heb smetvrees). Zelfs de eerste is nog niet kapot, maar ziet er gewoon niet meer uit en slang met ducttape, maar voor de rest onverwoestbaar EN het snoer onder insteken en je kunt het hele huis door met je 15 meter snoer...

Marsepein, GossipGirlxoxo en paula1984 vinden dit leuk.
  2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Die heeft het dus begeven na 3 jaar :cry: wel heel blij mee geweest zeker met het lange snoer

3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Qua zak stofzuiger ben ik echt fan van mijn Bosch stofzuiger met 18 meter snoer. Als de dyson even leeg is loop ik daar zo mee naar zolder terwijl de stekker in de woonkamer erin kan blijven (dus niet in en uit pluggen ideaal!)

Qua dweil. Ik dweil dagelijks met een stoomreiniger (waar functie voor laminaat op zit) Black and decker zoveel in 1. Het model maakt niet zoveel uit, die 17 in 1 heeft alleen meer dan de 7 in 1. En 1x in de week dweil ik ouderwets met trekker en microvezeldweil met sopje. En als sopje raad ik echt die van de Wibra aan (speciaal voor hout en laminaat van Dasty) dat is de eerste die hier geen waas achter laat.

paula1984 en vlinderCN vinden dit leuk.
  4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Wij hebben de rowenta steelstofzuiger

ideaal! Snel te pakken en je haalt de steel er makkelijk af en hebt een kruimeldief
    En er zit een lampje het grondstuk.

we hebben een snoerstofzuiger nog in de schuur staan maar die staat te verstoffen

5. GossipGirlxoxo

Oh wat zonde. Ik heb mijn Bosch al een jaar of 8 en doet het nog perfect! Als deze overleden is wil ik wel beneden ook een dyson steelstofzuiger.

6. GossipGirlxoxo

Ik heb mijn oude stofzuiger ook in de schuur staan (een philips) en die gebruik ik voor de tuin :roflmao:

7. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Hier wordt die wel es voor de bovenveRdieping gepakt.

8. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.800
    4.582
    113
    Ja mijn man heeft idd een oude van binnen, voor buiten.
    En mijn huidige is de slang op 3 plaatsen met ductape gemaakt etc, maar werkt nog perfect. Denk dat ik hem in de kelder neerzet. Morgen wordt mijn nieuwe stofzuiger bezorgd, een nieuwe Bosch Freee via Insiders. 135 euro voor eentje die normaal 199 kost. Dit is het eerste model wat je via de stang kunt bedienen, ben benieuwd.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Ben ook wel benieuwd! Wil je even een review geven hier als je hem hebt getest :)

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.800
    4.582
    113
    Yep zal ik doen ;) ik hoooooop morgen

11. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113
    Wellicht is deze vraag al gesteld. Maar kon het niet terug vinden.

Wie heeft de gouden tip voor oude kalk plekken op een inductie kookplaat? Krijg het er echt niet vanaf , lijkt er wel in te zitten. Mijn man heeft helaas na z'n kookbeurten niet goed schoongemaakt. (En geloof me, dat zijn er echt niet veel)

Iemand de gouden tip? Vind het zo onwijs zonde.

12. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Sinasappelreiniger van prowin

13. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.262
    554
    113
    Zo , had het gevoel nog niet eens mijn vraag geplaatst te hebben :roflmao: bedankt voor de tip! Nog nooit van gehoord.

14. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Prowin is niet in de winkel te koop helaas maar via speciale avonden

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Citroensteen van jemako.

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Bellybell stofzuiger al binnen :o: ben benieuwd of ik er ook voor moet gaan :)

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik kreeg ook bepaalde kringen en plekken er niet meer uit, maar met dit spul wel. Gewoon bij een webwinkel besteld.

Bijgevoegde bestanden:

18. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.800
    4.582
    113
    paula1984 vindt dit leuk.
  19. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.800
    4.582
    113
    Grrrrr!!!! Toetsenbord van mn laptop is dood dus ff via de tel.

Ik ben fan. Wat een zuigkracht!! En, je hebt de optie om de steel een stuk langer te maken door een tussenstuk ertussen te zetten (voor mij te lang, ben maar mini ;))

Hij ziet er mooi uit en het handvat is ook erg handig. Wel is het zo dat in het handvat (met bediening) batterijen inmoeten.

20. PotjeGoud

PotjeGoud Bekend lid

27 jan 2020
    665
    535
    93
    Vrouw
    Heeft iemand tips voor de wasmachine?
    Als ik een zwarte was heb gedraaid, ruikt de was nooit lekker. Altijd een bepaald luchtje wat daar aan zit. Soort van muf. Terwijl ik dit bij de gekleurde en witte was helemaal niet heb!
    Iemand tips?

Deel Deze Pagina