Geen idee haha maar de kinderkleding die ik van een vriendin kreeg rook altijd zo naar snoep. Volgens haar was het Lenor, maar geen idee welke. Ik zette die kleding eerst te weken in de azijn om die vervelende wasverzachtergeur eraf te krijgen.
Bij de kleding gebruik ik amper wasverzachter maar voor de handdoeken en lakens wil ik echt eens snoepzoete wasverzachter
Maar cola en azijn lopen meteen naar beneden in de pot. @citroenrasp nee klopt geen ontkalker maar chloor zou het i.i.g. kunnen verdoezelen door te ontkleuren
Misschien kan je schuren met citroenzuur proberen? Dat loopt misschien minder snel weg omdat het niet vloeibaar is.
Met azijn kan je dan perfect werken met uw keukenpapier. Bij cola heb je het bruis effect nodig en meer op 1 plek. En je kan ook echte poetsproducten gebruiken natuurlijk e
Doekje weken in azijn, en deze er tegen aan leggen. Doe ik ook weleens op die manier om de keukenkraan.
Geen droger dus alles Hangt uit. Vaak over de deuren zodat het echt goed kan drogen en leg het pas in de kast als het droog is.
Doekjes besteld. Ben benieuwd. De ontkalker is hier ook een verademing geweest. Deze regio heeft hard water. Echt je kan geen druppel laten liggen zonder dat het wit opdroogt. Nu geen last meer van.
Hier droogt ook altijd de was buiten, ongeacht seizoen. Met minimale hoeveelheid waspoeder zonder extreme geur. En de was komt altijd fris uit de kast al heeft het er nog zo lang gelegen.
Mijn zoontje vind deze naar snoepjes ruiken, daarom kiest hij altijd deze.... (hij helpt graag mee de wasmachine aanzetten)
@GossipGirlxoxo wauw thank you! Had het doekje van de week binnen gekregen. Net even 1 raam gedaan om te testen. Helemaal blij ahah! Topper!!
Als ik het goed zeg, werkt de ontkalker die jullie bedoelen met magnetisme. Dat werkt alleen zolang het water stroomt, staat het stil, dan zakt de kalk alsnog uit. Dus het is zeker zachter voor je haar en lijf, maar de douche kalkt er wel gewoon van aan zodra het water stil staat. ....ook wel logisch, want zo’n buis-klik-ding kost bijv 150 euro en een zout systeem 1500 euro