De laatste keer dat ik wilde bestellen was alles uitverkocht op die site (komt namelijk uit Italië dus denk dat de leveringen niet lekker lopen ivm corona). Zag dat ze bij glitz for kids nog de geur musk op voorraad hebben. Ik ben met wasparfum aan het mailen, ze zoeken nog distrubuteurs in Nederland dus hopelijk kan ik je over een tijdje doorverwijzen naar mijn eigen website ervoor
Heb net de roosters van de afzuigkapberaf gehaald om die eens goed schoon te maken en nu zie ik dat die van binnen ook wel een beurt kan gebruiken, maar hoe maak ik dit ding (zie foto) schoon? Mag ik hiervoor gewoon een ontvetter of wasmiddel gebruiken om het met spons goed te schrobben of zal het beschadigd worden als er vocht in komt?
Heeft iemand tips om Doppers schoon te maken? Ik geloof niet dat ik er iets geks mee heb gedaan, maar toch zit er bij allemaal wat schimmel in het rubberen randje. De tips van de site (soda en azijn) heb ik al geprobeerd.
Ja klopt! Wel een tijdje laten luchten daarna, dus geen gerechten uit de oven willen eten de komende 24 uur
Wij hebben in de badkamer een natuurstenen vloer. Leuk bedacht van de vorige bewoner maar krijg de witte aanslag niet weg. Volgens mij is het kalk maar door het natuursteen kan ik niet met antikalk en dat soort middelen aan de slag. Iemand de gouden tip? De foto is net na schoonmaken maar baal er dus van dat het er nog steeds vies uitziet
" Laat dan een druppeltje azijn vallen op een onzichtbaar plekje. Gaat het schuimen, dan zit er kalk in uw natuursteen. De beste manier om kalkaanslag op kalkhoudende natuursteen te verwijderen is met HG natuursteen cement- en kalksluier verwijderaar. Die is zuurvrij en verwijdert de aanslag daarom veilig. " Iets in deze richting?
Thanks! Zal dan nog even van dat druppeltje proberen. Die HG heb ik geprobeerd maar deed precies niks helaas
Heeft 1 van jullie nog een tip voor een goede, krachtige laminaatreiniger? Wij hebben boven wit laminaat en er zitten wat vlekken in die ik met een gewoon allesreiniger-sopje niet zo makkelijk weg krijg. Ik wil het wel gewoon dweilen, niet een apparaat huren.
Bij de "gebruiksaanwijzing" van ons laminaat destijds, las ik dat ze nagellakremover adviseerden tegen vlekken. Uiteindelijk nooit nodig gehad dus geen idee of het echt werkt.
Net even gekeken en bij ons zijn ze helemaal schoon. Ze gaan altijd in de vaatwasser, weet niet of je dat al doet?