Schoonmaak tips!

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 15 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eabeltsje

Eabeltsje Actief lid

11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    Klopt het dat dat wasparfum heel dik en stroperig is?

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.801
    4.582
    113
    @GossipGirlxoxo welke site kon je die wasparfum van jou ook alweer bestellen?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

De laatste keer dat ik wilde bestellen was alles uitverkocht op die site (komt namelijk uit Italië dus denk dat de leveringen niet lekker lopen ivm corona). Zag dat ze bij glitz for kids nog de geur musk op voorraad hebben. Ik ben met wasparfum aan het mailen, ze zoeken nog distrubuteurs in Nederland dus hopelijk kan ik je over een tijdje doorverwijzen naar mijn eigen website ervoor :)

Vitamientjuh, Roodborstj, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

Ja ik zou het zelf eerder omschrijven als gel achtig.

5. Eabeltsje

Eabeltsje Actief lid

11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    Oh gelukkig haha! Maar doe je het dan in de trommel? Of in dat bakje? :|:oops:

6. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.010
    1.722
    113
    Vrouw
    Heb net de roosters van de afzuigkapberaf gehaald om die eens goed schoon te maken en nu zie ik dat die van binnen ook wel een beurt kan gebruiken, maar hoe maak ik dit ding (zie foto) schoon? Mag ik hiervoor gewoon een ontvetter of wasmiddel gebruiken om het met spons goed te schrobben of zal het beschadigd worden als er vocht in komt?

Bijgevoegde bestanden:

7. Aries

Aries Niet meer actief

Heeft iemand tips om Doppers schoon te maken? Ik geloof niet dat ik er iets geks mee heb gedaan, maar toch zit er bij allemaal wat schimmel in het rubberen randje. De tips van de site (soda en azijn) heb ik al geprobeerd.

8. GossipGirlxoxo

Wasverzachterbakje. 1 dopje op een hele volle trommel 2 dopjes.

Eabeltsje vindt dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Inspuiten met dubro multi ontvetter en je in allerlei bochten wringen met doekjes om te boenen.

10. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Maakt het nog uit of je stofzuiger met of zonder zak hebt?

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ja klopt! Wel een tijdje laten luchten daarna, dus geen gerechten uit de oven willen eten de komende 24 uur :)

12. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Wij hebben in de badkamer een natuurstenen vloer. Leuk bedacht van de vorige bewoner maar krijg de witte aanslag niet weg. Volgens mij is het kalk maar door het natuursteen kan ik niet met antikalk en dat soort middelen aan de slag. Iemand de gouden tip?
    De foto is net na schoonmaken maar baal er dus van dat het er nog steeds vies uitziet:(

Bijgevoegde bestanden:

13. KellD

KellD Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.264
    555
    113

" Laat dan een druppeltje azijn vallen op een onzichtbaar plekje. Gaat het schuimen, dan zit er kalk in uw natuursteen. De beste manier om kalkaanslag op kalkhoudende natuursteen te verwijderen is met HG natuursteen cement- en kalksluier verwijderaar. Die is zuurvrij en verwijdert de aanslag daarom veilig. "

Iets in deze richting?

14. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Thanks! Zal dan nog even van dat druppeltje proberen. Die HG heb ik geprobeerd maar deed precies niks helaas

KellD vindt dit leuk.
  15. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Heeft 1 van jullie nog een tip voor een goede, krachtige laminaatreiniger? Wij hebben boven wit laminaat en er zitten wat vlekken in die ik met een gewoon allesreiniger-sopje niet zo makkelijk weg krijg. Ik wil het wel gewoon dweilen, niet een apparaat huren.

16. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    En een tandenborstel? (Sorry heb geen dopper dus geen idee hoe dat ding er precies uitziet.)

17. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Bij de "gebruiksaanwijzing" van ons laminaat destijds, las ik dat ze nagellakremover adviseerden tegen vlekken. Uiteindelijk nooit nodig gehad dus geen idee of het echt werkt.

momwithcamera vindt dit leuk.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.747
    113
    Kalk kan je, behalve met een zuur, ook verwijderen door ontzettend hard te schrobben.

BloemNH vindt dit leuk.
  19. Poro

Poro Actief lid

5 feb 2011
    396
    177
    43
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik krijg dat ook niet schoon.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Net even gekeken en bij ons zijn ze helemaal schoon. Ze gaan altijd in de vaatwasser, weet niet of je dat al doet?

citroenrasp vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina